1. And... we're back. You'll notice that all of your images are back as well, as are our beloved emoticons, including the infamous :foo: We have also worked with our server folks and developers to fix the issues that were slowing down the site.

    There is still work to be done - the images in existing sigs are not yet linked, for example, and we are working on a way to get the images to load faster - which will improve the performance of the site, especially on the pages with a ton of images, and we will continue to work diligently on that and keep you updated.

    Cheers,

    Fok on behalf of the entire Styleforum team
    Dismiss Notice

WAYWRN - Peacock Edition

Discussion in 'Classic Menswear' started by NORE, Aug 1, 2012.

  1. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    

    4 rubi squares? shit son, i need to step my game up. im slackin!
     
  2. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    

    HAHAHAHAHAHA!!!!!! :lol::lol::lol:
     
  3. unbelragazzo

    unbelragazzo Senior member Dubiously Honored

    Messages:
    8,355
    Joined:
    Jun 1, 2011
    Location:
    Washington, DC
    

    The other two are harder to wear, I think. I'm wearing the armi one here...Spoilered because I've alread posted it ITT:

    [​IMG]
     
  4. in stitches

    in stitches Senior member Moderator

    Messages:
    68,895
    Joined:
    Oct 10, 2010
    Location:
    Charm City
    

    INDEED I AM!!!

    ZOMG, HOW DID YOU KNOW??!?!?!?!

    :laugh:
     
    2 people like this.
  5. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    

    hmm. i dont mind it...but the victory definitely looks better. I really appreciate you posting that U. Really seals the which one i need.
     
  6. Ich_Dien

    Ich_Dien Senior member

    Messages:
    5,777
    Joined:
    Oct 8, 2007
    Location:
    Venezia, Italy
  7. Hampton

    Hampton Senior member

    Messages:
    5,398
    Joined:
    Jun 9, 2012
    This is some nice picture.
     
  8. unbelragazzo

    unbelragazzo Senior member Dubiously Honored

    Messages:
    8,355
    Joined:
    Jun 1, 2011
    Location:
    Washington, DC
    

    No worries...If it helps you, here's the same suit from before, but with the navy Victory and a different tie...and a shittier pic but oh well:

    [​IMG]
     
  9. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    

    is that tie by attolini? vurr nice mang!

    the navy victory is hands down my favorite....however, i think i could find great use from any of the victories.
     
  10. unbelragazzo

    unbelragazzo Senior member Dubiously Honored

    Messages:
    8,355
    Joined:
    Jun 1, 2011
    Location:
    Washington, DC
    TY! Tie is from teh vanda
     
  11. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    

    aahhhh. Attolini has one almost exactly like that on STF.

    Vandas ties are hands down my absolute favorite....they wear incredibly well. Was eyeballing his navy shantung today. :inlove:
     
  12. Digmenow

    Digmenow Senior member

    Messages:
    3,180
    Joined:
    Mar 26, 2011
    Location:
    The Land of Pleasant Living
    Yeah, I have old pics too. These go all the way back to last year! :lol: Teh hair...yikes! :crazy:
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]




    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Last edited: Aug 7, 2012
  13. in stitches

    in stitches Senior member Moderator

    Messages:
    68,895
    Joined:
    Oct 10, 2010
    Location:
    Charm City
    

    love it


    indeed. and its a beaut. haters gone hate.

    +1
     
  14. NewYorkIslander

    NewYorkIslander Senior member

    Messages:
    9,911
    Joined:
    Mar 22, 2008
    Location:
    Breuckelen, NY 11209
  15. unbelragazzo

    unbelragazzo Senior member Dubiously Honored

    Messages:
    8,355
    Joined:
    Jun 1, 2011
    Location:
    Washington, DC
    

    I love Vanda as well. If I didn't already have let's see...I think 4 different navy solids then I'd probably be getting that navy shantung too.
     
  16. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    

    haha. i only have 2 navy solids...one of em is a vanda...but the third will probably be one too. I blame Ed for the idea that i can have as many solid navy ties as i want :lol:
     
  17. unbelragazzo

    unbelragazzo Senior member Dubiously Honored

    Messages:
    8,355
    Joined:
    Jun 1, 2011
    Location:
    Washington, DC
    

    Yea...let's see I've got the Vanda crepe wool, which is probably the one you have...a knit which is really almost black it's so dark...a grenadine (wearing it today)...then a shantung in kind of an indigo...then other solid/quasi-solids in other shades of blue....so yeah...I should probably pass on another navy tie.
     
  18. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    i figure i need to post more pics with my consistent rambling about shit.

    [​IMG]

    versace is always good for peacocking. add double monks, pinstripes and a bright linen tie...and look out. hahaha
     
    3 people like this.
  19. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    and another from the winter....suit is isaia, shirt is finamore, tie versace, shoes are john lobb towcesters, overcoat is a cashmere versace
    [​IMG]

    these pants have since been tailored as well...long as balls here.
     
    1 person likes this.
  20. DerekS

    DerekS Senior member

    Messages:
    8,591
    Joined:
    Sep 17, 2010
    Location:
    Nashville
    and a whole-lotta peacocking here in this pic....
    [​IMG]
    me, institches, and spoo...a whole lotta different stuff here...charvet, RLPL, T&A, Isaia, vanda, Massimo Bizzo., corthay, carmina, brioni, barba, Ermenegildo zegna, etc.

    that city could barely contain the egos :lol:
     
    2 people like this.

Share This Page

Styleforum is proudly sponsored by