1. And... we're back. You'll notice that all of your images are back as well, as are our beloved emoticons, including the infamous :foo: We have also worked with our server folks and developers to fix the issues that were slowing down the site.

    There is still work to be done - the images in existing sigs are not yet linked, for example, and we are working on a way to get the images to load faster - which will improve the performance of the site, especially on the pages with a ton of images, and we will continue to work diligently on that and keep you updated.

    Cheers,

    Fok on behalf of the entire Styleforum team
    Dismiss Notice

Things That Are Bothering You, Got You All Hibbeldy-Jibbeldy, or just downright pissed, RIGHT NOW!

Discussion in 'General Chat' started by Bergdorf Goodwill, Feb 7, 2007.

  1. Piobaire

    Piobaire Senior member

    Messages:
    50,225
    Joined:
    Dec 5, 2006
    Location:
    In My Douchemobile
    girls playing stupid girl games. fuck 'em.

    I've only been able to fuck 'em when girls were playing girl games a couple of times in my life. Rather one of my sexual high points.
     
  2. globetrotter

    globetrotter Senior member

    Messages:
    20,605
    Joined:
    Sep 28, 2004
    Location:
    greater chicago
    my boxing coach wacked me in the stomach to "toughen up my belly" a bunch of times. I've been throwing up for 3 days. no blood in my stools, so I am hoping that I will be ok
     
  3. Dakota rube

    Dakota rube Senior member

    Messages:
    14,501
    Joined:
    Jan 14, 2005
    Location:
    A bit better than yesterday, all day vomiting for
    Jeeze zach.
    You know about Houdini, right?

    Hope you're okay.
     
  4. globetrotter

    globetrotter Senior member

    Messages:
    20,605
    Joined:
    Sep 28, 2004
    Location:
    greater chicago
    Jeeze zach.
    You know about Houdini, right?

    Hope you're okay.


    yeah, that's why I canceled the underwater tank trick.

    no, I hope I will be ok, like I said, no blood in my urine or stool. I just haven't been able to keep food down for a few days,
     
  5. acidboy

    acidboy Senior member

    Messages:
    21,170
    Joined:
    Mar 13, 2006
    my boxing coach wacked me in the stomach to "toughen up my belly" a bunch of times. I've been throwing up for 3 days. no blood in my stools, so I am hoping that I will be ok

    jeebus I don't think that's a wise move unless you're gonna have a match sometime soon, gt. there's gotta be some internal injury somewhere thats making you puke regularly.
     
  6. Nantucket Red

    Nantucket Red Senior member

    Messages:
    5,742
    Joined:
    Mar 10, 2006
    Location:
    Upper East Coast
    Wow, Zach. Sorry to hear that. Hope you're ok.
     
  7. globetrotter

    globetrotter Senior member

    Messages:
    20,605
    Joined:
    Sep 28, 2004
    Location:
    greater chicago
    thanks. I'm out of town for a couple of days, if I am not keeping food down by the time I get home I'll see my doctor. but I am damn sure going to mention to my coach that this is something that we can take out of the training regimine.
     
  8. MrG

    MrG Senior member

    Messages:
    12,176
    Joined:
    May 25, 2008
    Location:
    The Medicine Spring
    Scary stuff, Globe. I hope all is well.
     
  9. Douglas

    Douglas Senior member

    Messages:
    14,658
    Joined:
    Aug 17, 2007
    Location:
    Purseforum
    wtf is that shit, globe. i'd quit that shit. good luck.
     
  10. JayJay

    JayJay Senior member

    Messages:
    24,364
    Joined:
    Jun 25, 2007
    wtf is that shit, globe. i'd quit that shit. good luck.
    +1. I would be looking for someone else.
     
  11. Piobaire

    Piobaire Senior member

    Messages:
    50,225
    Joined:
    Dec 5, 2006
    Location:
    In My Douchemobile
    Middle aged men do not need to be punched in the stomach and certainly should not be puking for days! Don't put off medical attention for too long GT.
     
  12. Thomas

    Thomas Senior member

    Messages:
    29,119
    Joined:
    Jul 25, 2006
    Location:
    Texas
    GT - hope it passes soon. FWIW, I'd avoid solid food for the next day if possible, to give your stomach time to settle.
     
  13. kwilkinson

    kwilkinson Senior member

    Messages:
    33,650
    Joined:
    Nov 21, 2007
    Location:
    Chicago
    GT, WTF is this shit? Are you Connemara now? Man up! Walk it off.
     
  14. VKK3450

    VKK3450 Senior member

    Messages:
    3,769
    Joined:
    Sep 13, 2004
    Location:
    Primrose Hill, London
    Seriously dude, what is wrong with the old folks of today? Can't even take a couple of hits to the gut without vomiting and checking their poop for blood?

    Its like the world bred a generation of big girls...

    K
     
  15. globetrotter

    globetrotter Senior member

    Messages:
    20,605
    Joined:
    Sep 28, 2004
    Location:
    greater chicago
    thanks all, feeling much better, and have a good idea of what to avoid. keeping solid food down. much happier.
     
  16. acidboy

    acidboy Senior member

    Messages:
    21,170
    Joined:
    Mar 13, 2006
    ^ good.... stuff like that makes me wanna punch you in the gut! [​IMG]
     
  17. Teger

    Teger Senior member

    Messages:
    21,934
    Joined:
    Mar 14, 2008
    Location:
    Richmond, VA
    so I managed to somehow forget to pay my bills last month. my own fault [​IMG] sucks being late on a CC payment for the first time ever.. same with my cell. nothing shut off /no late fees.. but shitty.
     
  18. StephenHero

    StephenHero Senior member

    Messages:
    14,187
    Joined:
    Mar 10, 2009
    so Pio somehow forget to pay my bills last month. not my own fault [​IMG] sucks being late on a CC payment for the first time ever.. same with my cell. nothing shut off /no late fees.. but shitty. fuck him

    fyp
     
  19. Teger

    Teger Senior member

    Messages:
    21,934
    Joined:
    Mar 14, 2008
    Location:
    Richmond, VA
    i wish pio payed my bills. [​IMG] maybe next year because I finally qualified for financial aid?
     
  20. acidboy

    acidboy Senior member

    Messages:
    21,170
    Joined:
    Mar 13, 2006
    damn marital problems.....
     

Share This Page

Styleforum is proudly sponsored by