Should I or shouldn't I buy... (clothing item)?

Discussion in 'Streetwear and Denim' started by kronik, Jun 25, 2008.

Tags:
  1. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    fuck yes, upsilonking always sells such godlike shit. Although, snake you seem to have a tamer aesthetic.
     
  2. nicelynice

    nicelynice Senior member

    Messages:
    6,481
    Likes Received:
    24,200
    Joined:
    Jan 23, 2009
    nobody in seattle gonna tailor that thing's sleeves, already tried hah
     
  3. snake

    snake Senior member

    Messages:
    5,267
    Likes Received:
    2,352
    Joined:
    Jun 2, 2008
    Yeah that was my main concern, I know Kelvin had that problem with his rick leather too. grrr
     
  4. snake

    snake Senior member

    Messages:
    5,267
    Likes Received:
    2,352
    Joined:
    Jun 2, 2008
    fuck yes, upsilonking always sells such godlike shit. Although, snake you seem to have a tamer aesthetic.

    Yeah it's just hard to find decent rick leathers in my size. I really should just stick with julius.
     
  5. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    Seems like julius has the slim type in mind, and RO the muscular.
     
  6. nicelynice

    nicelynice Senior member

    Messages:
    6,481
    Likes Received:
    24,200
    Joined:
    Jan 23, 2009
    You rock Julius so well I don't necessarily see that as a bad thing. It's quite a cool take a minimalistic/kinda futuristic rider, but dealing with fit issues and getting it tailored might not be worth the hassle
    Never been a fan of that hammered lamb, either, quite papery and thin
     
  7. frankie lee

    frankie lee Active Member

    Messages:
    40
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jun 20, 2006
  8. jet

    jet Persian Bro

    Messages:
    21,001
    Likes Received:
    9,109
    Joined:
    Jun 9, 2006
    Location:
    socal
    if you like them and they're under 40 bux buy them they're not terribly hideous
     
  9. snowmanxl

    snowmanxl Senior member

    Messages:
    8,474
    Likes Received:
    10,352
    Joined:
    Mar 18, 2010
    Location:
    Canada
    You rock Julius so well I don't necessarily see that as a bad thing. It's quite a cool take a minimalistic/kinda futuristic rider, but dealing with fit issues and getting it tailored might not be worth the hassle
    Never been a fan of that hammered lamb, either, quite papery and thin


    preach. i dont want to mess with my HL. i cant even imagine a leather[​IMG]
     
  10. snowmanxl

    snowmanxl Senior member

    Messages:
    8,474
    Likes Received:
    10,352
    Joined:
    Mar 18, 2010
    Location:
    Canada
  11. macuser3of5

    macuser3of5 Senior member

    Messages:
    2,543
    Likes Received:
    12
    Joined:
    Apr 27, 2006
    both are mehh, black/black doesn't really look good imo
     
  12. snowmanxl

    snowmanxl Senior member

    Messages:
    8,474
    Likes Received:
    10,352
    Joined:
    Mar 18, 2010
    Location:
    Canada
    dont you have a pair mac? which colourway?
     
  13. macuser3of5

    macuser3of5 Senior member

    Messages:
    2,543
    Likes Received:
    12
    Joined:
    Apr 27, 2006
    i have the strappy ones in white. they look cool in white and grey, but i don't see it looking good in black.
     
  14. snowmanxl

    snowmanxl Senior member

    Messages:
    8,474
    Likes Received:
    10,352
    Joined:
    Mar 18, 2010
    Location:
    Canada
  15. brad-t

    brad-t Bae Blade

    Messages:
    18,535
    Likes Received:
    19,353
    Joined:
    Jan 16, 2008
    hammered lamb. sleeves measure over 27" though. [​IMG]

    those lapels are beast
     

Share This Page

Styleforum is proudly sponsored by