Random fashion thoughts

Discussion in 'Streetwear and Denim' started by thekunk07, Aug 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linkinwayne

    linkinwayne Senior member

    Messages:
    1,688
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Dec 7, 2010
    Location:
    Edmonton.
    I have basically two boxes full of stuff like shirts, jeans, coats, etc that I need to sell, but it isn't worth it due to shipping fees from Korea [​IMG] Tempted to start a thread to practically give it away just to get some extra room on my floor.

    I hear you. I've like 4 stacks of clothes that I haven't even made the effort to photograph (they'll come out looking like shit anyway) and put up on B&S. They're just lying around near my bed
     
  2. wEstSidE

    wEstSidE Senior member

    Messages:
    1,666
    Likes Received:
    16
    Joined:
    May 21, 2006
    if you want to use something financial or econometric related ... sas and spss are extremely useful. i use them daily.

    excel and crystal ball work well if your doing simple linear regression modeling. if you use the correlation and t and p-critical (use =tinv/tdist, with 95% ci with your df) functions in excel when looking at your explanatory variables you can do some cool stuff with regression modeling ... but it needs to be simple (forecasting for unknowns such as sales, revenues, etc.)


    lol. yea i have used those programs before. i use stata on the reg. i was really just curious what LA Guy was up to.
     
  3. jet

    jet Persian Bro

    Messages:
    20,997
    Likes Received:
    9,106
    Joined:
    Jun 9, 2006
    Location:
    socal
    There's a dude absolutely losing his shit in the Naked & Famous denim thread over the standard inseam of premium denim.

    I see he's now banned, even though he appears to be online. [​IMG]


    example? I have no interest in clicking that thread

    http://lookbook.nu/look/82394-frontwards

    is that rick jacket the same as this one? ive been dying to find it.


    Isn't that the same kid who claimed he paid for everything himself awhile back on sz?

    LOL ok guy
     
  4. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    I have no idea, lol
     
  5. jet

    jet Persian Bro

    Messages:
    20,997
    Likes Received:
    9,106
    Joined:
    Jun 9, 2006
    Location:
    socal
    Motion to ban the resident dumbfuck whatever123.
     
  6. whatever123

    whatever123 Senior member

    Messages:
    4,151
    Likes Received:
    48
    Joined:
    Mar 6, 2010
    Motion to ban the resident dumbfuck whatever123.
    totally. if you would continue to stock my posts jet that would be so awesome ... you pederast ... be proud of who you are man!
     
  7. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    man summer is so boring for fashion, but so fucking awesome cuz I can't be depressed while bitches got miniskirts and shit. [​IMG]
     
  8. aeglus

    aeglus Senior member Dubiously Honored

    Messages:
    5,045
    Likes Received:
    932
    Joined:
    Apr 16, 2009
    Location:
    Shanghai
    man summer is so boring for fashion, but so fucking awesome cuz I can't be depressed while bitches got miniskirts and shit. [​IMG]

    girls wear miniskirts and high heels year round here
     
  9. snowmanxl

    snowmanxl Senior member

    Messages:
    8,474
    Likes Received:
    10,352
    Joined:
    Mar 18, 2010
    Location:
    Canada

    this is for you, snowman

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  10. notwithit

    notwithit Pullup laureate

    Messages:
    7,745
    Likes Received:
    5,335
    Joined:
    Mar 2, 2010
    Location:
    New Gentrificationland
    I have basically two boxes full of stuff like shirts, jeans, coats, etc that I need to sell, but it isn't worth it due to shipping fees from Korea [​IMG] Tempted to start a thread to practically give it away just to get some extra room on my floor.
    Don't suppose that includes an extra pair of those coated T000s that didn't seem to make it to the US, does it?
    I hear you. I've like 4 stacks of clothes that I haven't even made the effort to photograph (they'll come out looking like shit anyway) and put up on B&S. They're just lying around near my bed
    Even better, once you finally post the clothes, most of the questions you'll get are along the lines of "Do you ship to the former Yugoslavia?"
    girls wear miniskirts and high heels year round here
    But do they wear sundresses? edit: What's with all of the sneaker spam all of a sudden?
     
  11. linkinwayne

    linkinwayne Senior member

    Messages:
    1,688
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Dec 7, 2010
    Location:
    Edmonton.
    Even better, once you finally post the clothes, most of the questions you'll get are along the lines of "Do you ship to the former Yugoslavia?"


    Usually selling process involves answering loads of questions (measurements, will this fit me, will they stretch, are you sure they will fit me), followed by loads of flakes/non-replies.

    Best part is usually someone trying to convince me to ship to a far-off-land/ the states WITH tracking and offering to pay $10 shipping
     
  12. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    damn, cant wait for fw 2011 MA julius, shit looks so hawt. RO style paneled skirt pants and shit, with exttttttraaaaa long sleeve shirts...fucking ugh, love it.
     
  13. ppllzz

    ppllzz Senior member

    Messages:
    4,315
    Likes Received:
    68
    Joined:
    May 27, 2008
    And porn

    but mostly neopets


    oh man loved neopets
     
  14. aeglus

    aeglus Senior member Dubiously Honored

    Messages:
    5,045
    Likes Received:
    932
    Joined:
    Apr 16, 2009
    Location:
    Shanghai
    oh man loved neopets

    sorta wanna make this quote tree my sig
     
  15. mike868y

    mike868y Senior member

    Messages:
    5,448
    Likes Received:
    5,278
    Joined:
    Oct 7, 2010
    Location:
    boston
    Is Patagonia sf approved
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

Styleforum is proudly sponsored by