1. And... we're back. You'll notice that all of your images are back as well, as are our beloved emoticons, including the infamous :foo: We have also worked with our server folks and developers to fix the issues that were slowing down the site.

    There is still work to be done - the images in existing sigs are not yet linked, for example, and we are working on a way to get the images to load faster - which will improve the performance of the site, especially on the pages with a ton of images, and we will continue to work diligently on that and keep you updated.

    Cheers,

    Fok on behalf of the entire Styleforum team
    Dismiss Notice

Messed up and slept with a colleague...

Discussion in 'Social Life, Food & Drink, Travel' started by Flambeur, Jan 17, 2010.

  1. Flambeur

    Flambeur Senior member

    Messages:
    5,057
    Joined:
    Mar 19, 2008
    ....and the drama starts....


    UGH
     
  2. acidboy

    acidboy Senior member

    Messages:
    21,170
    Joined:
    Mar 13, 2006
  3. Tck13

    Tck13 Senior member

    Messages:
    5,750
    Joined:
    Mar 9, 2006
    Location:
    Philly
    IBSHF In Before Shit Hits Fan...
     
  4. Yngling

    Yngling Active Member

    Messages:
    36
    Joined:
    Feb 8, 2010
    Location:
    Stockholm, Scandinavia
    Ouch... good luck.

    Ex animo,
    - Alexander.
     
  5. LanceW

    LanceW Senior member

    Messages:
    512
    Joined:
    Jan 23, 2010
    Location:
    Little Rock, AR
    My money says she's having others on the side too.
     
  6. bigboy

    bigboy Senior member

    Messages:
    310
    Joined:
    Aug 8, 2009
    My money says she's having others on the side too.

    I have $38 in the bank, have at thee!

    [​IMG]
     
  7. Flambeur

    Flambeur Senior member

    Messages:
    5,057
    Joined:
    Mar 19, 2008
    So the drama thing was a false alarm.. Things are actually pretty damn good. Shit's getting a bit too serious though, she kind of refers to me as "the boyfriend" now. UGH. People still don't know but I am sure some are suspicious and it's only a matter of time before it's public knowledge..
     
  8. mkarim

    mkarim Senior member

    Messages:
    4,645
    Joined:
    Sep 24, 2008
    So the drama thing was a false alarm.. Things are actually pretty damn good. Shit's getting a bit too serious though, she kind of refers to me as "the boyfriend" now. UGH. People still don't know but I am sure some are suspicious and it's only a matter of time before it's public knowledge..

    The drama will start. You expecting a relationship without drama - and that too at work? :)
     
  9. Flambeur

    Flambeur Senior member

    Messages:
    5,057
    Joined:
    Mar 19, 2008
    The drama will start. You expecting a relationship without drama - and that too at work? :)

    I know I know....
     
  10. Nantucket Red

    Nantucket Red Senior member

    Messages:
    5,742
    Joined:
    Mar 10, 2006
    Location:
    Upper East Coast
    Drama is the price of really great make-up sex.
     
  11. Flambeur

    Flambeur Senior member

    Messages:
    5,057
    Joined:
    Mar 19, 2008
    Drama is the price of really great make-up sex.

    I can't imagine what that would be like, because regular sex is pretty fucking mind-blowing... Hmm
     
  12. Nantucket Red

    Nantucket Red Senior member

    Messages:
    5,742
    Joined:
    Mar 10, 2006
    Location:
    Upper East Coast
    Then I'd say you've found yourself a keeper. Congrats.
     
  13. TyCooN

    TyCooN Senior member

    Messages:
    4,283
    Joined:
    Jun 29, 2007
    Location:
    2o6
    So the drama thing was a false alarm.. Things are actually pretty damn good. Shit's getting a bit too serious though, she kind of refers to me as "the boyfriend" now. UGH. People still don't know but I am sure some are suspicious and it's only a matter of time before it's public knowledge..
    Encourage her to fuck moar guys than just you.
     
  14. clee1982

    clee1982 Senior member

    Messages:
    7,973
    Joined:
    Feb 22, 2009
    Location:
    New York City, NY, USA
    The drama will start. You expecting a relationship without drama - and that too at work? :)

    +1
     
  15. jobro

    jobro Senior member

    Messages:
    919
    Joined:
    Apr 7, 2008
    Location:
    Playing Polo with Ralph Lauren
    As long as you have a red Persian rug on hand a shovel in the boot you'll be okay.
     
  16. Mr Herbert

    Mr Herbert Senior member

    Messages:
    1,692
    Joined:
    Oct 29, 2009
    She is really hot, smart, interesting, and super sexual.

    So the drama thing was a false alarm.. Things are actually pretty damn good. Shit's getting a bit too serious though, she kind of refers to me as "the boyfriend" now. UGH. People still don't know but I am sure some are suspicious and it's only a matter of time before it's public knowledge..

    i dont really see the problem here tbh

    I basically spend like 40+ hours a week with her.

    As long as you can handle this.
     
  17. Confucius

    Confucius Senior member

    Messages:
    492
    Joined:
    Aug 6, 2006
    Location:
    KL
    I've joined the thread late, but I hope things don't turn sour for you.

    I made the mistake of doing the same - the very cliche "happened after the christmas party" scenario. We were close friends before, but always platonic. Things got well complicated after we started shagging, and eventually one of us wanted more than just sex...and that's where the problems/risks always begin.
     
  18. KBW

    KBW Senior member

    Messages:
    995
    Joined:
    Sep 17, 2007
    Location:
    Novato, CA
    keep this bitch. she sounds like she probably just wants great sex. Who cares if she calls you the bf
     
  19. Flambeur

    Flambeur Senior member

    Messages:
    5,057
    Joined:
    Mar 19, 2008
    keep this bitch. she sounds like she probably just wants great sex. Who cares if she calls you the bf

    Yeah, technically that's all good. However she's a)insatiable b)a bit too young for me to be totally confident that she has the maturity to handle a sex only thing without getting attached.

    But it's fine for now.
     
  20. Dakota rube

    Dakota rube Senior member

    Messages:
    14,501
    Joined:
    Jan 14, 2005
    Location:
    A bit better than yesterday, all day vomiting for
    ...a bit too young for me to be totally confident that she has the maturity to handle a sex only thing without getting attached...

    Hasn't that train already left the station?
    From her viewpoint, at least?
     

Share This Page

Styleforum is proudly sponsored by