• We would like to welcome Pete and Harry as an official Affiliate Vendor. Pete and Harry, co-founded by Erik (EFV) one of our long time members and friends, offers a wide variety of products, clothes, watches and accessories, antique, vintage, “pre-loved” and new - all at unparalleled prices. Please visit their new thread and give them a warm welcome.

  • STYLE. COMMUNITY. GREAT CLOTHING.

    Bored of counting likes on social networks? At Styleforum, you’ll find rousing discussions that go beyond strings of emojis.

    Click Here to join Styleforum's thousands of style enthusiasts today!

razorfrazer

Distinguished Member
Joined
Apr 30, 2020
Messages
1,089
Reaction score
2,021
Nah not really. Well, I did cut up a little. I just think it’s the heavier hemis. They are extra wide. So I think moving forward I might go with larges in those and bite them bullet on the sleeves.
You might prefer the OS fit in the fall when you layer. I'm planning on getting my sleeves hemmed on the larger hemis . I guess I could even take the body in ?
 

dustinr

Senior Member
Joined
Aug 19, 2011
Messages
332
Reaction score
801
Just ordered a pair of Cast 2 Judah of SSense. they came out to 370. I definitely miss the days when SSense didn't charge tax.
I miss the days when they’d ship lightning quick. I ordered a bunch of shit on Monday and it still hasn’t been sent out yet.
 

jclark216

Distinguished Member
Joined
Jan 25, 2016
Messages
2,593
Reaction score
6,152
as a tall guy I still have nightmares about sleeves that are too short. Reminds me of when I was in school and I had to wear mall clothes
Yeah we use to do the raise your arms test to see how small your shirt was when I was in school many moons ago lol. I just have this issue with the heavier ones. Smh
 

jclark216

Distinguished Member
Joined
Jan 25, 2016
Messages
2,593
Reaction score
6,152
You might prefer the OS fit in the fall when you layer. I'm planning on getting my sleeves hemmed on the larger hemis . I guess I could even take the body in ?
That could be an option for the Butte hemi I have
 

j023

Distinguished Member
Joined
Feb 25, 2018
Messages
5,218
Reaction score
5,777
The sleeves bug me more than the width. The width is actually nice for this type of cropped cut. The sleeves could use a 1/4” less length.
 

bbconair

Distinguished Member
Joined
Mar 18, 2015
Messages
1,057
Reaction score
372
Possibly, but it’s my wife’s and I stole it years ago, so it was free
does anyone watch BlackAF? i wanna find a neck chain like kenya has...want to see how it would look. an alternative would be to find something like you did here
 

m0butt

Senior Member
Joined
Apr 6, 2018
Messages
331
Reaction score
352
does anyone watch BlackAF? i wanna find a neck chain like kenya has...want to see how it would look. an alternative would be to find something like you did here
I tried googling but he’s wearing a bunch of different ones lol
 

Styleforum is proudly sponsored by

Featured Sponsor

Sneakers with tailoring: yes, no, maybe?

  • No, never.

  • Yes, it can be done tastefully.

  • Not sure.


Results are only viewable after voting.

Related Threads

Forum statistics

Threads
464,440
Messages
10,031,823
Members
209,529
Latest member
AlyceKra
Top