How would you like a girl to dress?

Discussion in 'Streetwear and Denim' started by Lel, Jul 9, 2009.

  1. jwkicks

    jwkicks Senior member

    Messages:
    298
    Likes Received:
    14
    Joined:
    Feb 28, 2010


  2. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    nice!

    those sneaks are the best version, imo
     


  3. jet

    jet Persian Bro

    Messages:
    21,090
    Likes Received:
    9,182
    Joined:
    Jun 9, 2006
    Location:
    socal
    that looks terrible
     


  4. SureShopApparel

    SureShopApparel Active Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 3, 2011
    Location:
    Los Angeles
    I agree with jet, Im sure she's an amazing person but thats not the way I want a girl to dress. There is no sex appeal in that outfit.
     


  5. RegisDB9

    RegisDB9 Rico Suave

    Messages:
    4,208
    Likes Received:
    19,393
    Joined:
    Oct 15, 2010
    Location:
    Palm Beach Florida, Caribbean
    The last few pages have given penis inversion a new meaning

    I want to go ahead and apologize for this but just make believe she is not a media whore and a complete slut. She dresses perfectly to me (in this case)

    [​IMG]

    Again, please accept my sincerest apology
     


  6. hendrix

    hendrix Ill-proportioned

    Messages:
    9,462
    Likes Received:
    3,719
    Joined:
    Apr 19, 2009
    [​IMG]

    This one.


    is just as bad as HarrisonK taking a fucking photo on a shitty ass golf green claiming he's on some country club.

    I mean, seriously, this has to be a joke.
     


  7. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    just cuz she's wearing all black, amirite?
     


  8. hendrix

    hendrix Ill-proportioned

    Messages:
    9,462
    Likes Received:
    3,719
    Joined:
    Apr 19, 2009
    how about the fact that she's nestled in a wasteland of destroyed building? just conveniently? visiting a friend perhaps? how about a cup of dissolved granulated lead-based paint? "Oh sooo much more edgy than tea, darling." "Can i interest you in an asbestos scone?"
     


  9. Lane

    Lane Senior member

    Messages:
    4,996
    Likes Received:
    694
    Joined:
    Jul 27, 2010
    Location:
    dunno
    lol, you're reading into it too much. She's just in some construction site that was apparently near her home. At least that's what she said. Yah, the background was used for effect, but I dunno how this is similar, she wasn't saying this is a lifestyle shot or something.
     


  10. hendrix

    hendrix Ill-proportioned

    Messages:
    9,462
    Likes Received:
    3,719
    Joined:
    Apr 19, 2009
    For effect? I mean, i understand good lighting + nice background = good photo, but come on, they are clothes, i don't want to see them taken out of context. If you work on a construction site, fine, but that chick's probably never even stubbed her toe, let alone needed to actually wear steel toe boots. I can see her train of thought in the other photo too: "Oooh look, random bits of steel on a lift, I think that's something to do with construction. Now, let's just black&white this...Poof! The apocalypse is nigh and i'm a lone witch free to roam the world!" Btw i'm hating the background not the fit - although the fit itself is pretty boring. I do like that MBD chick's photos though.
     


  11. indesertum

    indesertum Senior member

    Messages:
    17,863
    Likes Received:
    3,974
    Joined:
    Jun 7, 2007
    Location:
    omicron persei 8
    for real?

    you're hating on a girl because she chose a construction site to take a photo in?
    [​IMG] [​IMG]
     


  12. FrankNine

    FrankNine Active Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Feb 11, 2011
    I quite like a woman who dresses smart casual but with epic style, if I get my hands on the photo I like I will post it on here.
     


  13. ter1413

    ter1413 Senior member

    Messages:
    18,315
    Likes Received:
    1,945
    Joined:
    Dec 3, 2009
    Location:
    Central Booking
    I quite like a woman who dresses smart casual but with epic style, if I get my hands on the photo I like I will post it on here.

    until then......don't comment!
     


  14. the shah

    the shah Persian Bro #2 and enabler-in-chief

    Messages:
    16,570
    Likes Received:
    10,784
    Joined:
    Jun 2, 2008
    Location:
    lying furtively
    For effect?

    I mean, i understand good lighting + nice background = good photo, but come on, they are clothes, i don't want to see them taken out of context. If you work on a construction site, fine, but that chick's probably never even stubbed her toe, let alone needed to actually wear steel toe boots.


    I can see her train of thought in the other photo too:

    "Oooh look, random bits of steel on a lift, I think that's something to do with construction. Now, let's just black&white this...Poof! The apocalypse is nigh and i'm a lone witch free to roam the world!"


    Btw i'm hating the background not the fit - although the fit itself is pretty boring.


    I do like that MBD chick's photos though.


    it was in her backyard, she didn't go looking for rubble
     


  15. brad-t

    brad-t Bae Blade

    Messages:
    18,535
    Likes Received:
    19,353
    Joined:
    Jan 16, 2008
    For effect?

    I mean, i understand good lighting + nice background = good photo, but come on, they are clothes, i don't want to see them taken out of context. If you work on a construction site, fine, but that chick's probably never even stubbed her toe, let alone needed to actually wear steel toe boots.


    I can see her train of thought in the other photo too:

    "Oooh look, random bits of steel on a lift, I think that's something to do with construction. Now, let's just black&white this...Poof! The apocalypse is nigh and i'm a lone witch free to roam the world!"


    Btw i'm hating the background not the fit - although the fit itself is pretty boring.


    I do like that MBD chick's photos though.


    How dare she try to take a cool photo!

    Regis, your ideal girl dresses like shit.
     


Share This Page

Styleforum is proudly sponsored by