or Connect
Styleforum › Forums › General › General Chat › I broke up with my gf (general breakup thread)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

I broke up with my gf (general breakup thread) - Page 12

post #166 of 3570
A year, a month and some days and I'm still dreaming about her. Stupid fucking emotions. Shit ain't worth it. Castration is the way to go.
post #167 of 3570
Quote:
Originally Posted by Tokyo Slim View Post
A year, a month and some days and I'm still dreaming about her. Stupid fucking emotions. Shit ain't worth it. Castration is the way to go.
Listen to the wise poet Bob Marley:
IMPORTANT NOTICE: No media files are hosted on these forums. By clicking the link below you agree to view content from an external website. We can not be held responsible for the suitability or legality of this material. If the video does not play, wait a minute or try again later.       I AGREE

TIP: to embed Youtube clips, put only the encoded part of the Youtube URL, e.g. eBGIQ7ZuuiU between the tags.
post #168 of 3570
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Tokyo Slim View Post
A year, a month and some days and I'm still dreaming about her. Stupid fucking emotions. Shit ain't worth it. Castration is the way to go.
ya, I feel ya there bud. It's been four years since me and Miss Hong Kong broke up. I saw her a week ago and my heart leapt into my mouth. I'm not over her at all. Fuck.
post #169 of 3570
Prada_Ferragamo, any details why?
post #170 of 3570
What's her phone number?
post #171 of 3570
you really went out with Miss Hong Kong?
post #172 of 3570
Thread Starter 
haha - no. My ex in Hong Kong. I never put their names up here, but since I mentioned her in the previous post as the one in HK, I just refered to her as Miss HK.
post #173 of 3570
Quote:
Originally Posted by APK View Post
The friends thing doesn't really work out. You might be able to be cordial or friendly with them, but it's an oddity when two people are able to actually be good friends following a long/intense romantic relationship. My logic has always been that if you were able to be such good friends, the relationship probably wouldn't have fallen apart.

Quote:
Originally Posted by Prada_Ferragamo View Post
I have to agree with what everyone has said above with being friends. Too awkward.

Quote:
Originally Posted by m@T View Post
hmmm

lemme think.

I've kinda been a serial relationship guy for the past decade, punctuated by intermittent bursts of singledom upon which the how we roll thread has hinged.

1st of those gfs - 4 yrs together - ended on decent 'weve just grown apart terms' - we are still friends and chat regularly on line. There was a little animosity for a while, but we're all good and continue to think highly of each other.

2nd of those gfs - 2 yrs together - ended very very hostile, patched up in due course, and hung out last week in HK. We're ok, but there is still a lot between us. I'm still in love with that fucking girl, and her me...but there is a lot of crap between us.

3rd - 1.5 yrs together - ended very hostile. She ignores me on sight and told my staff a couple of months ago that I 'destroyed her life'. She was fucking crazy. Stories of her conduct have been documented on here in the past.

4th - 2 yrs together - the start of this thread. We're pretty friendly. She is now dating one of my friends, and with my sincerest best wishes. It is occasionally awkward, but we have all been grown ups about it, and honestly, she's great, he's great, go over there and be great together.

4.5 - just like 6mths together - ended when she left the country (see upthread) and on good terms. Terms promptly deteriorated. See previous post.

So I guess that means I have about a 50% stay as friends/friendly ratio with my exes, generally taking a bit of time to settle down....

Hmm, I've had similar experiences. Still have trouble communicating with an ex I've spent years and years with. She's married now and doesn't feel it's appropriate to keep in touch. But this new breakup, we were like the golden couple, everyone thought we were gonna make babies and get married. So far we've been super friendly, talked yesterday for an hour, seems like we both are happy and sure that this is the way to go.

So I am really hoping we can make it as friends.

Anyway, details on the crazy broad? (bolded)

Quote:
Originally Posted by Tokyo Slim View Post
A year, a month and some days and I'm still dreaming about her. Stupid fucking emotions. Shit ain't worth it. Castration is the way to go.

Naaah, it gets better. But really, fucking a ton of other girls helps greatly.
post #174 of 3570
Quote:
Originally Posted by Eason View Post
Prada_Ferragamo, any details why?

Well she just came over from China a few years ago. So she's one of those pretty girls who's alittle spoiled and needed all of the attention. I don't blame her, but I needed my space from time to time. She never understood why that is. We argued alot over the stupidest shit. It just added up I guess eventually. She liked to hear me saying sweet things, but I am more about actions than yapping. Now I look back, I guess I should have said more to her than I did. She did care for me alot and held me through some of the toughest times of my life. I never realized how important she is/was to me just until we have broken up.
post #175 of 3570
What's this babe's number? Look, I'm Italian, I can help.
post #176 of 3570
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Flambeur View Post
Anyway, details on the crazy broad?
umm well we always fought, I wont get into that. That was crazy enough. She was a lawyer, so I never won a single argument. If I can give you one piece of advice to take through life it is this: Never date a lawyer. After we broke up, she really hit the roof though. Was calling and texting and emailing like crazy (alternate between i love you please come back and please die and leave my country). I ignored everything. Then she decided her next plan of attack would be to call my staff and tell them that every night, I was taking her home, picking up hookers and banging them when I got back to my place. To. my. staff. Then, when I met someone else, given that it's a small world after all, she knew my new gf's sister. She took to calling her and all their mutual friends and telling them that every day at lunchtime, I was banging my staff. It was seriously fucked up - we walked in to a dinner party one night and all conversation instantly stopped - everyone was talking about how This New Boy Matt fucks his staff and hookers every night. I never knew I had the energy.
post #177 of 3570
Wow. That's one crazy bitch right there.
post #178 of 3570
Quote:
Originally Posted by Flambeur View Post
Naaah, it gets better. But really, fucking a ton of other girls helps greatly.

Not going to happen. No help there.
post #179 of 3570
Quote:
Originally Posted by Tokyo Slim View Post
Not going to happen. No help there.
Took me 60 seconds to find your life mate: http://seattle.craigslist.org/skc/w4m/1423438254.html
post #180 of 3570
I think "absolutely loving" the dark knight disqualifies TS from even talking to her...
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General Chat
Styleforum › Forums › General › General Chat › I broke up with my gf (general breakup thread)