or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The official thrift/discount store bragging thread - Page 6238

post #93556 of 117985
Quote:
Originally Posted by staxringold View Post


I thought Signature Platinum, not Signature Gold?

 

Sig platinum might be Italian made Zegna. I don't know.

post #93557 of 117985
Quote:
Originally Posted by jgill79 View Post




Sig platinum might be Italian made Zegna. I don't know.

Yeah, I've got some Signature Gold suits. Perfectly nice, but if that's Z Zegna level (or at least same factory as Z Zegna) then holy god do you pay a lot for the Zegna labels.
post #93558 of 117985

Nothing crazy today. Two pick ups over lunch.

 

I don't think this is an orphan SC and I think it's recent-ish. Looks like very little wear and ALL the pockets are basted shut.42R

And a pair of 9.5 Cole Haan horsebit loafers. The heels look like they've barely seen the light of day.


Both available in case anyones interested.

 

 

 

 

 

 

 

 

post #93559 of 117985
Quote:
Originally Posted by SpooPoker View Post
That is bad ass. Damn shame the 2" that needed to be in the lapels ran away with the 2" that needed to be in the length frown.gif

Damn, I bet you have multiples of the tie I'm looking for in trade too.

post #93560 of 117985
Quote:
Originally Posted by Evil Abed View Post



Damn, I bet you have multiples of the tie I'm looking for in trade too.



literally.
Warning: MEGASPOOOVERLOADOFGRENADINE! (Click to show)







(yes that is a grenadine spottted shantung)





post #93561 of 117985
Quote:
Originally Posted by ridethecliche View Post
 

Nothing crazy today. Two pick ups over lunch.

 

I don't think this is an orphan SC and I think it's recent-ish. Looks like very little wear and ALL the pockets are basted shut.42R

And a pair of 9.5 Cole Haan horsebit loafers. The heels look like they've barely seen the light of day.
Both available in case anyones interested.

Warning: Spoiler! (Click to show)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jacket is an orphan and old....like 5 lables ago old.

 

and

 

Shoes... maybe its just the pictures but they look pretty beat (maybe heels replaced??)

 

If you are buying this stuff for you all good, but to trade and sell, which is sounds like...might want to be a little more picky. IMO

post #93562 of 117985
Quote:
Originally Posted by ridethecliche View Post
 

Nothing crazy today. Two pick ups over lunch.

 

I don't think this is an orphan SC and I think it's recent-ish. Looks like very little wear and ALL the pockets are basted shut.42R

And a pair of 9.5 Cole Haan horsebit loafers. The heels look like they've barely seen the light of day.


Both available in case anyones interested.

 

 

 

 

 

 

 

 


Not recent and an orphan! :teach: 

 

Edit: Tried to spoiler the pics but it isn't working, sorry.

post #93563 of 117985
Gentleman, I've been supremely busy at school but find myself looking for a new thin watch. Anyone have anything that meets this standard? Classic looking would also be appreciated. smile.gif please message me if you have something.
post #93564 of 117985

@ridethecliche, Why do all of the pictures of your sc's and blazers remind me so much of this?

 

 

post #93565 of 117985

Ugh. I'm fucking hopeless. Atleast the GW return policy is kind to me. I have like 10 different return receipts in my wallet at any given moment...

 

Quote:

Originally Posted by tben View Post
 


Not recent and an orphan! :teach: 

 

Edit: Tried to spoiler the pics but it isn't working, sorry.


Oh balls. I guess I'll return it shortly then. Atleast the shoes will do well at that other place.

Weird to see something older show up like this then. I thought the lapels were a little more fishy than usual, but I was hopeful. Too hopeful. haha.


Can you tell from the tag that it was an orphan? I don't see a pant size on there. I guess the buttons look a little suspect.

BLARRRGHHHH!

post #93566 of 117985
Quote:
Originally Posted by ridethecliche View Post
 


Oh balls. I guess I'll return it shortly then. Atleast the shoes will do well at that other place.

Weird to see something older show up like this then. I thought the lapels were a little more fishy than usual, but I was hopeful. Too hopeful. haha.


Can you tell from the tag that it was an orphan? I don't see a pant size on there. I guess the buttons look a little suspect.

BLARRRGHHHH!


Sell it on eBay as an SC and see what happens. :hide::devil:

post #93567 of 117985
Quote:
Originally Posted by Brianpore View Post
 

Jacket is an orphan and old....like 5 lables ago old.

 

and

 

Shoes... maybe its just the pictures but they look pretty beat (maybe heels replaced??)

 

If you are buying this stuff for you all good, but to trade and sell, which is sounds like...might want to be a little more picky. IMO

Nah. Shoes look decent. Flash was weird. It'll be fine in natural light.

How can you tell about the orphan-ism? I mean, the buttons are a tell but anything on the tag?
I should have known better. They're using the griffin logo now right? I've seen one lately too.

Blah. I feel like a lost cause right now haha.

post #93568 of 117985

Oh yeah. I am pretty bummed. Was in TJ Maxx on Sunday and they had a Links of London watch on clearance for $99. Great looking piece with a chronograph, but the chronograph function was off. It was quite a shame because it really was a nice looking watch.

post #93569 of 117985
Quote:
Originally Posted by tben View Post
 


Sell it on eBay as an SC and see what happens. :hide::devil:


I will find you and give you the worst papercut of your life!

post #93570 of 117985

 

Quote:
Originally Posted by ridethecliche View Post
 


I will find you and give you the worst papercut of your life!

I couldn't resist. :lol:

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Classic Menswear
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread