or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The official thrift/discount store bragging thread - Page 7863

post #117931 of 117944
Quote:
Originally Posted by Thrift Vader View Post
 

if the Wile.E coyote's are a 32????    i'm down.:slayer:

 

All size 36... Sorry.

 

 

How is that even possible for someone to pay that much?  These are nowhere close to Japanese or selvedge. Not my listing btw. :uhoh:

post #117932 of 117944
Quote:
Originally Posted by classicthrifter View Post
 

 

All size 36... Sorry.

 

 

How is that even possible for someone to pay that much?  These are nowhere close to Japanese or selvedge. Not my listing btw. :uhoh:

The buyer had 0 feedback. How do you think that ended?

post #117933 of 117944
Quote:
Originally Posted by classicthrifter View Post
 

 

All size 36... Sorry.

 

 

How is that even possible for someone to pay that much?  These are nowhere close to Japanese or selvedge. Not my listing btw. :uhoh:


Yeeeerrrrrrr, prolly someone who doesn't know jack shit about denim...But who digs the 90's throw back fugly dad's jawnz...Either way, good for the seller shit for the buyer. We get a kick out of it. Still shitty looking after all these years. :crazy:

post #117934 of 117944
Sup krüe.
post #117935 of 117944

All good in the heart of Dixie. Trying to take some early morning photos to post yesterday's "brags".

post #117936 of 117944
eeeyyyyyyyoooooooo
post #117937 of 117944

This whole getting up, and being a productive member of society is for the birds.

 

First day of new gig is a go. Will have a thrift fit at the end of the day.

post #117938 of 117944

Happy Socks x Snoop Dogg collaboration

 

http://www.happysocks.com/us/snoop-dogg-gin-juice-socks.html

post #117939 of 117944

More of a retail brag... I purchased several of the Breaking Bad action figures just a few hours before Toys R Us yanked them from their shelves. They will soon be eBay gold!!

post #117940 of 117944
Quote:
Originally Posted by drlivingston View Post
 

More of a retail brag... I purchased several of the Breaking Bad action figures just a few hours before Toys R Us yanked them from their shelves. They will soon be eBay gold!!

 

Will they not be available anywhere else?  If not, then yeah - instant collectible!

 

 

post #117941 of 117944
Quote:
Originally Posted by TheNeedMachine View Post
 

 

Will they not be available anywhere else?  If not, then yeah - instant collectible!

 

 


Fun to watch on eBay. Already selling although some are still there for around $20... Nice score!

post #117942 of 117944
Quote:
Originally Posted by mrcmcklwht View Post

Happy Socks x Snoop Dogg collaboration

http://www.happysocks.com/us/snoop-dogg-gin-juice-socks.html



eagerly awaiting Happy Socks x Capone-N-Noreaga, Happy Socks x 8Ball & MJG and Happy Socks x Project Pat
post #117943 of 117944
Quote:
Originally Posted by futuremyth View Post




eagerly awaiting Happy Socks x Capone-N-Noreaga, Happy Socks x 8Ball & MJG and Happy Socks x Project Pat


I haven't heard from Project Pat in a while!! The track from Ghetty Green, "We're Gonna Rumble", almost cost me my ear drums. At an audio competition, I sat in my SPL van wearing Bose noise cancelling headphones with that song playing at a near constant 155-158 db. I thought that my head was going to explode.

post #117944 of 117944
Quote:
Originally Posted by futuremyth View Post




eagerly awaiting Happy Socks x Capone-N-Noreaga, Happy Socks x 8Ball & MJG and Happy Socks x Project Pat

Lol! Happy Socks x Project Pat would've been genius. They would have had the whole world scratching their heads

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Classic Menswear
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread