or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Should I or shouldn't I buy... (clothing item)?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Should I or shouldn't I buy... (clothing item)? - Page 1825

post #27361 of 39316
if you sell that you're literally retarded just fyi
post #27362 of 39316
Quote:
Originally Posted by brad-t View Post

if you sell that you're literally retarded making a terrible mistake just fyi

Warning: Spoiler! (Click to show)
Just worth bearing in mind.
post #27363 of 39316
But we have to find a way where we can see both the jacket and panel pants as one!

Breezy-Art meetup and swap clothes re: bows1 and Scott.M
post #27364 of 39316
post #27365 of 39316

Ugh gotta start upgrading my fall work wardrobe.

 

Anyone know of well-priced, very slim cut wool pants?

post #27366 of 39316
Art- Keep that. It's dope.

How does Plokhov fit anyway? I was tempted at the Barneys sale but final sales freak me out when I don't know how labels fit.
post #27367 of 39316
In my very limited experience, pretty safe bet to size up 1 with Plokhov, at least on shirts/outerwear
post #27368 of 39316
Nil, you'll need a 64 lol!
It fits tiny. I wear a 48

Art, is that like a peppered twill? I think it's the same fabric as my zipper blazer. So good icon_gu_b_slayer[1].gif
Theresso much plokhov that doesn't get bought by online stores for some reason frown.gif

Do the gloves come with it? If not, what are they? smile.gif
post #27369 of 39316
Quote:
Originally Posted by snowmanxl View Post

Nil, you'll need a 64 lol!
It fits tiny. I wear a 48
Art, is that like a peppered twill? I think it's the same fabric as my zipper blazer. So good icon_gu_b_slayer[1].gif
Theresso much plokhov that doesn't get bought by online stores for some reason frown.gif
Do the gloves come with it? If not, what are they? smile.gif

Yeah up one is a safe bet. I'm a small/46.

Snow- yeah same fabric as the zipper blazer. Gloves are collateral concepts that I can't seem to take off.
post #27370 of 39316

Leathers fit TTS fwiw.  Art, they didn't have the asymmetrical zip leather in a 50 did they?

post #27371 of 39316
Damn, looks like Plokhov is a no go for me on tops.
post #27372 of 39316
Quote:
Originally Posted by KingJulien View Post

Leathers fit TTS fwiw.  Art, they didn't have the asymmetrical zip leather in a 50 did they?

I think i know the one you mean. They had one but it looked smaller than a 50.
post #27373 of 39316
Quote:
Originally Posted by artishard116 View Post


I think i know the one you mean. They had one but it looked smaller than a 50.

 

It looked awful on the Barney's site but I saw a pic later and it's really cool.  The one I'm selling is great too but I only have two fall jackets and one is already a black bomber.

 

His pricing is weird - everything else is in the stratosphere but the leathers are 'only' like 2300.  The quality is better than rick and on par with the other leathers in the ~3k range.

post #27374 of 39316
Quote:
Originally Posted by artishard116 View Post

I think i know the one you mean. They had one but it looked smaller than a 50.

Wait, the one witht he asymmetrical collar? Kinda greenish?
post #27375 of 39316
Quote:
Originally Posted by reedobandito View Post


Wait, the one witht he asymmetrical collar? Kinda greenish?

 

894131.jpg?1341355649

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Should I or shouldn't I buy... (clothing item)?