or Connect
Styleforum › Forums › General › General Chat › things that are making you happy
New Posts  All Forums:Forum Nav:

things that are making you happy - Page 2437

post #36541 of 47117
Quote:
Originally Posted by Find Finn View Post

As long as I don't have to listen to Whams christmas song, I'm good.

anything to make an sf brother happy

+++

making me happy- after 6 days the wound in my finger has finally closed and the road rash on my knee has finally dried up and I can bend my knee now. these things you really don't appreciate until shit like this happens. hmmm... maybe I can sneak in a trail ride tomorrow!
post #36542 of 47117
Gonna put new spark plugs in my car tomorrow. I kind of want to change the transmission fluid too but that seems beyond my abilities.
post #36543 of 47117
Quote:
Originally Posted by Connemara View Post

Gonna put new spark plugs in my car tomorrow. I kind of want to change the transmission fluid too but that seems beyond my abilities.

Okay, I'm going to stop you from making a common noob mistake. Take off one spark wire, replace that plug, re-attach the wire. So many noobs take off all the wire, take out all the plugs, put in the new ones...then realize they just fucked up.
post #36544 of 47117
I was just going to say the same thing (spark plugs) don't make that mistake of which so many noobs have made in times past. Just don't do it, you know?
post #36545 of 47117
Quote:
Originally Posted by L'Incandescent View Post

I was just going to say the same thing (spark plugs) don't make that mistake of which so many noobs have made in times past. Just don't do it, you know?

This has indeed happened betimes.
post #36546 of 47117
I shan't make that noob mistake. Another one, according to the vids I've seen, is not lubricating the new plugs before putting them in.
post #36547 of 47117
Quote:
Originally Posted by Connemara View Post

Gonna put new spark plugs in my car tomorrow. I kind of want to change the transmission fluid too but that seems beyond my abilities.

Good on ya, and, yeah, don't bother with the transmission if you don't know what you're doing. Fluid changes can be a surprisingly big PITA.

Also, take Piob's advice on the plug wires.
post #36548 of 47117
and don't lubricate the plugs the way you usually lubricate things
post #36549 of 47117
I'm fixin' to leave my office and drive home (spark plugs are fine do not need to put new ones in before departure). Once I arrive at my destination (home) I will commence to doing more interesting things.
post #36550 of 47117
I'm surprised I received no charges of "pleb" as I have this knowledge on plebeian things.
post #36551 of 47117
Quote:
Originally Posted by Piobaire View Post

I'm surprised I received no charges of "pleb" as I have this knowledge on plebeian things.
You're not doing, just mansplaining.
post #36552 of 47117
My housemate sent us this email
Quote:
I'm not sure who used my honey and left the outside of the bottle drippin or what kind of dirty-and-oily-ass utensil was dipped in that, but whoever did it please take that utensil, shove it up your rectum, and rotate it 90 degrees. Transversely, not axially. And don't take it out. It'll act as an IUD.

(And if you would like to replace it, simply go back in time to May or early June to make sure it contains the right pollen.)

With a picture of a jar of honey with gross oily black stuff in it
post #36553 of 47117
post #36554 of 47117
Quote:
Originally Posted by Connemara View Post

Gonna put new spark plugs in my car tomorrow. I kind of want to change the transmission fluid too but that seems beyond my abilities.

Good on ya' Conne. Changing the plugs on a Geo Metro is surprisingly easy, as is a transmission fluid change. And no need to get the double platinum expensive plugs, copper will work just fine for that model.
post #36555 of 47117
Lubricating them means putting a tiny bit of anti seize on the threads. Don't go overboard.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General Chat
Styleforum › Forums › General › General Chat › things that are making you happy