or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The Official STYLEFORUM x DENIMBAR Party! Friday Feb. 8th
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The Official STYLEFORUM x DENIMBAR Party! Friday Feb. 8th - Page 3

post #31 of 469
Any carpool ideas from Bmore? Compensation would be available. Takign the MARC down there is easy. Its coming back late thats the ass kicker.
post #32 of 469
I'm with you on this one, I'm looking for someone to carpool with too and will be willing to compensate nicely.

MARC simply wouldn't work because, well, the whole not running on Saturday thing puts a crimp on things.

Our only real options are carpooling with compensation or renting a car.
post #33 of 469
Thread Starter 
Madgrad - the party is Friday, not Saturday. You shouldn't have a problem catching a train down.

I work near Columbia, MD but I live near Towson, MD. I leave work at 5pm and considering DC traffic on a Friday rush hour I don't plan on going home before heading down to DB. I'll probably just change at work.

So, I can't really give anyone a ride down but I could probably give people a ride back up to Baltimore afterwards unless you totally creep me out hahaha
post #34 of 469
most probably coming now. A friend of mine might help you out with that women's stuff
post #35 of 469
cool I have a lot of greta womens stuff.
I will bring all the sugar canes.APC and LVC stuff from Bethesda.
It will be fun.
post #36 of 469
Arlington is about 5.5 hrs from me but I'm curious to meet some SF folks. I might show up, if it's all right if I don't buy jeans or drink beer ... I'm currently kinda broke and on the wagon. I'll also have to find a place to crash, lol. So yeah, not bringing a lot to the table.

But it'd probably a fun alternative to playing in a Magic: the Gathering qualifier that weekend.
post #37 of 469
Quote:
Originally Posted by Denimbar View Post
cool I have a lot of greta womens stuff.
I will bring all the sugar canes.APC and LVC stuff from Bethesda.
It will be fun.

And all the R&B size 34s?
post #38 of 469
Wish I didn't just buy three pairs or jeans. Oh well, what are you gonna do? Should see y'all there.
post #39 of 469
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Goblin View Post
Arlington is about 5.5 hrs from me but I'm curious to meet some SF folks. I might show up, if it's all right if I don't buy jeans or drink beer ... I'm currently kinda broke and on the wagon. I'll also have to find a place to crash, lol. So yeah, not bringing a lot to the table.

But it'd probably a fun alternative to playing in a Magic: the Gathering qualifier that weekend.

I'd say come on down and sip cranberry juice (subtle "The Departed" joke)
post #40 of 469
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by atomicranch View Post
Wish I didn't just buy three pairs or jeans. Oh well, what are you gonna do?

Buy hoodies and shirts (duh)
post #41 of 469
is everything in the store going to be 50% off?

btw, i cant wait to meet and hang out with everything. this is going to be awesome. Thanks to Mauro and BrettChoatix for making it happen.
post #42 of 469
Can I show up wearing a suit and pocket square and mock the SW&D members?

I hope there will be some Oliver Spencer on sale.
post #43 of 469
Hah I live in Parkville right above Towson.

Yeah catching the train down is no problem, it's getting *back* that gets tricky.

I might have to take you up on that offer for a ride back though, I'd pay of course.
post #44 of 469
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by madgrad View Post
Hah I live in Parkville right above Towson.

Yeah catching the train down is no problem, it's getting *back* that gets tricky.

I might have to take you up on that offer for a ride back though, I'd pay of course.

I know Parkville well! I used to live right off of Loch Raven & Taylor, and also lived in Hamilton for a year too.

I don't think a ride back will be a problem assuming you don't get "Puke In The Car" drunk and I don't go pick up a car load of beautiful women who want to kidnap me and take me into the depths of DC
post #45 of 469
Quote:
Originally Posted by BrettChaotix View Post
I know Parkville well! I used to live right off of Loch Raven & Taylor, and also lived in Hamilton for a year too.

I don't think a ride back will be a problem assuming you don't get "Puke In The Car" drunk and I don't go pick up a car load of beautiful women who want to kidnap me and take me into the depths of DC

LOL!

I stay out in the county right by UMBC's campus. Anyway I could get the hookup on a ride back up the beltway too?
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The Official STYLEFORUM x DENIMBAR Party! Friday Feb. 8th