Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread - Part II (Return to the Thunderdome)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The official thrift/discount store bragging thread - Part II (Return to the Thunderdome) - Page 2538

post #38056 of 60297
Thread Starter 
What
post #38057 of 60297
Thread Starter 
holy crap Warning: Spoiler! (Click to show)
did you guys get an email just now from eBay that says "Don't be left out, shop whats hot now?"

And if you did do you see my auction in there? I hope its not just related to search settings…


spoilered because not really thrift related but free press is thrifted if thats the case icon_gu_b_slayer[1].gif
post #38058 of 60297
Quote:
Originally Posted by SpooPoker View Post

holy crap Warning: Spoiler! (Click to show)
did you guys get an email just now from eBay that says "Don't be left out, shop whats hot now?"

And if you did do you see my auction in there? I hope its not just related to search settings…


spoilered because not really thrift related but free press is thrifted if thats the case icon_gu_b_slayer[1].gif

Like you need another excuse to show off your wang...

post #38059 of 60297
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by drlivingston View Post

Like you need another excuse to show off your wang...

LOL

did you get the email?
post #38060 of 60297
Quote:
Originally Posted by SpooPoker View Post


LOL

did you get the email?

Nah, mang... They probably only sent it to people with 20,000+ feedbacks. lol Seriously, it may just be a regional promotion. I did receive a useless email from etsy a minute ago.

post #38061 of 60297
I got a similar email from ebay this morning but no Luxe Swap in there.
post #38062 of 60297
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by Dirt View Post

I got a similar email from ebay this morning but no Luxe Swap in there.

damnit!
post #38063 of 60297
Quote:
Originally Posted by TheNeedMachine View Post

Keep your eyes peeled, folks.
lol, these are not that rare. They consistently sell for like $25-40 (edit: for multiple VHS's. Singles are even less). I believe this all started with some article a couple years ago because someone listed one for a stupid amount. The article implied that they actually sell for that.

Those "sales" are either shill buys, or someone hit the BIN and didn't didnt pay as a fuck you.

Haha, just don't want anyone buying stockpiles of VHS's hoping they're going to make a killing.
post #38064 of 60297
It must be search related. Mine had a bunch of promoted ads for Jordans and one ad for generic silk bow ties, which was slightly offensive. I only search the FINEST bowties!

@SpooPoker
post #38065 of 60297





In field. Kop/legit?
post #38066 of 60297
Quote:
Originally Posted by SpooPoker View Post

Best estate sale ever

Port Washington?
post #38067 of 60297
Quote:
Originally Posted by cadmonkey View Post

In field. Kop/legit?

Both look legit.

post #38068 of 60297
Quote:
Originally Posted by Shanejosephxxx View Post

Port Washington?

Think so, pretty sure I see a Zegna suit bag in the closet pics - knew I shouldn't have been lazy today...
post #38069 of 60297
Quote:
Originally Posted by bpk1 View Post

Think so, pretty sure I see a Zegna suit bag in the closet pics - knew I shouldn't have been lazy today...

Hah same here. Thought about it but hit a few stores instead. Wrong choice.
post #38070 of 60297
Quote:
Originally Posted by Cj52racers View Post

lol, these are not that rare. They consistently sell for like $25-40 (edit: for multiple VHS's. Singles are even less). I believe this all started with some article a couple years ago because someone listed one for a stupid amount. The article implied that they actually sell for that.

Those "sales" are either shill buys, or someone hit the BIN and didn't didnt pay as a fuck you.

Haha, just don't want anyone buying stockpiles of VHS's hoping they're going to make a killing.

I saw it because it was the #1 trending thing on ebay today...which ebay is promoting for some reason.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Classic Menswear
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread - Part II (Return to the Thunderdome)