or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread - Part II (Return to the Thunderdome)
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The official thrift/discount store bragging thread - Part II (Return to the Thunderdome) - Page 1618

post #24256 of 51095

Rad amp! PMed

post #24257 of 51095

nice! "mother of toilet seat" and an oval speaker!

 

these 5, 6 watt practice amps generally make great recording amps and are very shippable. really great kop.

post #24258 of 51095
that amp is so rad icon_gu_b_slayer[1].gif
post #24259 of 51095

3 weeks back at it and finally starting to pull some decent stuff.  Nothing spectacular but you gotta take what you can get in WI.

 

VV khakis, Wesc Selvedge, Daks Wool pants

 

 

 

post #24260 of 51095
Correction amp is actually from 1956.holy shit its like NOS
post #24261 of 51095

yeah i wouldn't have guessed early 60s with that giant faceplate and pearloid so 50s makes sense. it looks extremely minty. def not "player grade" lol. ton of collector appeal. 

post #24262 of 51095
Hey now,thats about a grand canadian.come to papa.


post #24263 of 51095
Quote:
Originally Posted by TexJake View Post

Depends on the animal as to whether to hang or lay out... I've got cows on the floor, I've seen some that have them on the walls though. Bears are usually rugs. Caribou/Reindeer make totally awesome rugs, but they tend to shed. But so fluffy and warm on the toes! I've got several kinds of deer as throws and hangers also.

I think it comes down to how much of the hide, what part(s) of the animal are included as to whether it becomes a rug, a throw, or a wall hanger. I'd totally rock kangaroo as a rug though...

One of my friends has a zebra rug, not the softest but looks unbelievable.
post #24264 of 51095

i think this had come up earlier, pairing denim and wingtips etc:

 

http://www.styleforum.net/t/514538/streetwear-brogues#post_8243371

 

the selvedge fit is pretty good! a nice thin cuff or turn up if you gotta show the selvedge. or just a crisp raw slim taper with no roll at all.

post #24265 of 51095
Christmas Eve Thrift Fit
Shorts - Nat Nast Cotton Silk from Classic Thrifter for Thriftmas
Shirt - short sleeve Under Armour thrifted
Shoes - Allen Edmonds Boulder

Stay warm my friends up North!

post #24266 of 51095

Some day I'm going to thrift a Vox AC30 and never be jealous of Frenchy again. 

post #24267 of 51095
Quote:
Originally Posted by double00 View Post

i think this had come up earlier, pairing denim and wingtips etc:

http://www.styleforum.net/t/514538/streetwear-brogues#post_8243371

the selvedge fit is pretty good! a nice thin cuff or turn up if you gotta show the selvedge. or just a crisp raw slim taper with no roll at all.
Yep it was me a couple weeks ago, paired Alden shell wingtip with selvedge
post #24268 of 51095
That's not a good look in that thread. All kinds on incongruity going on there.

Engineered Garments look book is a better source of inspiration for something like that. Gotta be less shiny, maybe pebbled grain, not balmoral, and preferably with a crepe sole or something chunky (anything to make it look less like a dress shoe).
post #24269 of 51095
Quote:
Originally Posted by highvoltorb View Post

Some day I'm going to thrift a Vox AC30 and never be jealous of Frenchy again. 


What if I find one first though lol.
Kidding hope you do
post #24270 of 51095
Heres some better pics for those who appteciate this stuff.sorry cant spoiler off phone...









New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Classic Menswear
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The official thrift/discount store bragging thread - Part II (Return to the Thunderdome)