or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › (Old) What Are You Wearing Now/Today? Part II - pictures only - no discussion
New Posts  All Forums:Forum Nav:

(Old) What Are You Wearing Now/Today? Part II - pictures only - no discussion - Page 400  

post #5986 of 38322
Quote:
Originally Posted by Get Smart View Post
But seeing them in a SMALL bar sounds freaking awesome. that had to be mayhem

Well it was really awesome untill a fight broke out and the cops were called and the show was shut down. I was pissed as hell, not drunk pissed because beers were $5 for a bottle, but man those stupid skinheads ruined yet another show. The scene around here is so wack, at all ages shows theres always a group of older dudes from Richmond that show up just to beat up on high school kids from Virginia Beach.

But yeah they rocked hard for about 15 minutes.
post #5987 of 38322
Quote:
Originally Posted by Get Smart View Post
thanks Minimalist! Coat wasnt very expensive at all, on sale. I do agree with the vneck option instead of the cardigan since the cardi and coat have nearly the same V

Yeah, I did look at their site, it sells for 200€ (300$), much less than I thought Maybe I will try to get it on sale in spring, or their dark brown "Investigator" coat, which looks also really nice
post #5988 of 38322
Quote:
Originally Posted by underwearer View Post
theres always a group of older dudes from Richmond that show up just to beat up on high school kids from Virginia Beach.

But yeah they rocked hard for about 15 minutes.



that's too bad they shut the show down. Like I said some guy ended up dying from his fight at the show I saw and nothing got shut down, tho he didnt die til the next day or two later.

the Dropkick Murphys opened that show back when they were really down and not the mainstream pop-punk band they've become. They even did a cover of Condemned 84's song "skinhead" that had the place going nuts

some choice lyrics from my memory of that song (kinda hard to believe the DKM in their current incarnation used to play this song, such a classic)

we're on the streets looking for a fight
we go down the pubs every nite
we hate the soulies, mod and teds
all we like is kicking heads

good times! (back to your regularly scheduled thread)
post #5989 of 38322
Quote:
Originally Posted by minimalist View Post
Yeah, I did look at their site, it sells for 200€ (300$), much less than I thought Maybe I will try to get it on sale in spring, or their dark brown "Investigator" coat, which looks also really nice

The US price is $269, got it for 25% off plus free shipping and no tax from the US ben sherman site. imo a good buy at $201 exact.
post #5990 of 38322
Quote:
Originally Posted by underwearer View Post
I think this coat looks a little girly-man on you.

There is also something wrong about pairing it with jeans, I think khakis would look better.

Meh...
post #5991 of 38322
Quote:
Originally Posted by Get Smart View Post
The US price is $269, got it for 25% off plus free shipping and no tax from the US ben sherman site. imo a good buy at $201 exact.

post #5992 of 38322
Quote:
Originally Posted by Dedalus View Post
What kind of jeans are those? I like how the fit makes more of an upside-down U rather than a /\\. Why are they like that?
They're Dior 21cm slouched pretty low.
post #5993 of 38322
Quote:
Originally Posted by Get Smart View Post
The US price is $269, got it for 25% off plus free shipping and no tax from the US ben sherman site. imo a good buy at $201 exact.

What's the fit like?
post #5994 of 38322
Quote:
Originally Posted by Get Smart View Post
Ben Sherman coat Unis buttondown TaT cardigan Crate Hamilton jeans Alden cordo chukka
Not a fan of the jeans but that coat is amazing.
post #5995 of 38322
Quote:
Originally Posted by vikingmd View Post
What's the fit like?

It's really fitted which I like. Most overcoats tend to be pretty boxy

Size small has 40" around chest, and 38" around torso so there's enough room to layer a sweater without being tight
post #5996 of 38322
I am also jealous of Jason's coat, however, I have no intention of raping him. Even though I will be in L.A. starting tomorrow evening, and I'm sure the urge will be nearly overwhelming. Short scarf (krama) for once H&M M65 black sweater from ? Svens Chucks Some really cheap gloves whose fingers I cut off sometime last fall, and have somehow held up anyway.
post #5997 of 38322
you're gonna be in town?

dayumm....anyway you can make it to the Whodini meetup wed nite?

or we could maybe change to thursday if that's better?

or just admit you want nothing to do with us and we'll be fine with that too.
post #5998 of 38322
Trying to class up my last day of finals a little bit:

post #5999 of 38322
Quote:
Originally Posted by Get Smart View Post
we're on the streets looking for a fight we go down the pubs every nite we hate the soulies, mod and teds all we like is kicking heads good times! (back to your regularly scheduled thread)
How's that Hoods song go... Saturday night, and all is well Going out drinking, gonna raise some hell Skeezers in the back, with nothing to lose Pocket full of cash and a fist full of booze Man I haven't listened to tough-guy hardcore in a long time. Edit: Oh, everybody looks good, by the way.
post #6000 of 38322
Quote:
Originally Posted by ken View Post
Man I haven't listened to tough-guy hardcore in a long time.

yea every so often you need to spin some good 'core as a reminder that even tho one may dress like an asian dork nowadays he can still break your face and administer the Doctor Marten Dental Plan
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › (Old) What Are You Wearing Now/Today? Part II - pictures only - no discussion