or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › SW&D CHALLENGE 12.14.13 --- Blue and Green
New Posts  All Forums:Forum Nav:

SW&D CHALLENGE 12.14.13 --- Blue and Green

Poll Results: WHO YOU VOTE?

This is a multiple choice poll
  • 26% (11)
    conceptual 4est
  • 4% (2)
    brightorangetrousers
  • 11% (5)
    el bert
  • 2% (1)
    reedobandito
  • 11% (5)
    NOBD
  • 50% (21)
    ghostface
  • 4% (2)
    sugarbutch
  • 21% (9)
    diniro
  • 26% (11)
    Parker
  • 2% (1)
    noob
  • 2% (1)
    chinesealpha
  • 14% (6)
    melonadejello
  • 4% (2)
    foiegras99
  • 4% (2)
    noirwest
  • 9% (4)
    claghorn
  • 38% (16)
    penanceroyaltea
42 Total Votes  
post #1 of 75
Thread Starter 
Sup dudes....so I'm not terribly poetical nor industrious enough at the moment to find some inspirational pictures for yous. BUT, here's the "challenge" anyway!

Wear some blue shit and some green shit - see how the go together - any shades you like!


Difficulty: s'gotta be in your top/bottom pieces - not just accessories/shoes.

Bonus: add in a shade of purple (lavender/lilac/violet etc) to make it even doper and you might win a free trip.

I'll sporadically add some inspiration photos in here (anyone else can feel free to do so too!). Due date Sunday the 14th at midnight PST - can pm me the photos or just pop em up in here.



kthx

THE BLUE AND GREEN PEEPS


c4est
Quote:
Originally Posted by conceptual 4est View Post

OLDIE





brightorangetrousers
Quote:
Originally Posted by brightorangetrousers View Post

Just wanted to partcipate! : ]

doggggggggggggg_zpsc0bc4b27.jpg
Warning: Spoiler! (Click to show)
Norse Projects
Denime
Wellingtons


el bertram
Quote:
Originally Posted by el Bert View Post

That's funny I wore that same coat but different challenge.


Warning: Spoiler! (Click to show)


Schneider
Lemaire
Schneider
Carpe Diem

Could've taken a better pic but sun was setting at like 4:30? Wtf...

reedobandito
Quote:
Originally Posted by reedobandito View Post

X Post for a 3rd time, sorry guys haha




NOBD
Quote:
Originally Posted by NOBD View Post

Green and blue. And lavender/purple smile.gif

HK5Zt98.jpg
Quote:
Originally Posted by conceptual 4est View Post

OLDIE




ghostfacekillah
Quote:
Originally Posted by ghostface View Post

thanks breezy for the idea-- this is another one i wouldn't have tried otherwise. (light was bad so the full body pic didn't turn out very colorful, but the close-up is pretty accurate.)

Warning: Spoiler! (Click to show)



cdgh+ heavy wool jacket
folk woven cotton shirt
zara lavender modal scarf
marc jacobs mossy tweed trousers
carpe diem boots


sugarbutch
Quote:
Originally Posted by sugarbutch View Post


diniro
Quote:
Originally Posted by diniro View Post


Warning: Spoiler! (Click to show)
everything shades of blue and green

huf beanie
+j jacket
soloist shirt
bonobos old, faded light green denim
thermal green socks
rafdidas

parker louis can't lose
Quote:
Originally Posted by Parker View Post

photo prkr12061_zps1edc4752.jpg

Warning: Spoiler! (Click to show)
photo prkr12062_zps87756e09.jpg


junya 
hemrajani
uniqlo
vanz
cdg kyoto


noob
Quote:


chinesealpha
Quote:
Originally Posted by chinesealpha View Post





mellow naid jell-o
Quote:
Originally Posted by melonadejello View Post

Warning: Spoiler! (Click to show)


duckliver99
Quote:
Originally Posted by foiegras99 View Post

Wouldn't normally wear pants with shoes, but all blue or green (colors more accurate in second)



Warning: Spoiler! (Click to show)



Uniqlo Acne Balmain Tods

noirwest
Quote:
Originally Posted by noirwest View Post

no one is ever gonna beat parker/ghostface but what the hell



Warning: Spoiler! (Click to show)
Folk
BOO
PBJ

MMM


claghorn
Quote:


penanceroyaltea
Quote:
Originally Posted by penanceroyaltea View Post

X-post.  coupe cousu shirt, iris tux, lanvin shoes.


Warning: Spoiler! (Click to show)




Edited by BreezyBirch - 12/16/13 at 10:18pm
post #2 of 75













And the green MMM oxfords I'll forever regret not buying off Yoox last year:

post #3 of 75
YAY 4 NEW CHALLENGE!!!
post #4 of 75

more inspiration

 

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 90

 

 

 

 

 

 

 

 

post #5 of 75
Olive and indigo the safe choice I think. Or loden/navy.
post #6 of 75

OLDIE

 

 

 

 

 

 

[[PLACEHOLDER]]

post #7 of 75
Just wanted to partcipate! : ]

doggggggggggggg_zpsc0bc4b27.jpg

Norse Projects
Denime
Wellingtons
post #8 of 75
I hope my green cabourn benie arrives in time for this.
post #9 of 75
Going to participate this time, dammit.
post #10 of 75
incoming rain is holding my entry down, unfortunately.
post #11 of 75
Cross post
Quote:
Originally Posted by el Bert View Post

That's funny I wore that same coat but different challenge.





Schneider
Lemaire
Schneider
Carpe Diem

Could've taken a better pic but sun was setting at like 4:30? Wtf...
post #12 of 75
Quote:
Originally Posted by mike868y View Post

incoming rain is holding my entry down, unfortunately.

how does rain mess up a SWD fit? frown.gif
post #13 of 75
Thread Starter 
is that tee wool, bert? is so nice looking
post #14 of 75
Nope, just a thick cotton it's really nice though
post #15 of 75
X Post for a 3rd time, sorry guys haha

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › SW&D CHALLENGE 12.14.13 --- Blue and Green