or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The Watch Appreciation Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The Watch Appreciation Thread - Page 576

post #8626 of 35681
yup. man I really do miss my Speedy

Picture087-2.jpg
post #8627 of 35681
Quote:
Originally Posted by Warren G. View Post

yup. man I really do miss my Speedy

Picture087-2.jpg

that looks pretty vintage from how worn the bezel looks
post #8628 of 35681
500
500
post #8629 of 35681
Brand?
post #8630 of 35681
Quote:
Originally Posted by Achillus View Post

Brand?

Its a Blancpain Fifty Fathoms... I love that watch, its a keeper, especially since they no longer make it. Blancpain has, IMHO the best bracelet ever designed, and the most comfortable.
post #8631 of 35681
^ and it's undervalued.
post #8632 of 35681
Quote:
Originally Posted by jhcam8 View Post

^ and it's undervalued.

Yes. The Blancpain store in NYC has a FF GMT, new old stock for sale, as well as a FF Chrono (Air Command).
post #8633 of 35681
^^^
+1, Air Command Concept 2000 and Aqua Lung Big Date are my favorites, wish I still had them!

500
post #8634 of 35681
Quote:
Originally Posted by junior varsity View Post


that looks pretty vintage from how worn the bezel looks

Nah, it's a 3572 circa 2001. It was worn pretty hard, had that watch on 24/7. I sold it not so long ago to help fund my Sea-Dweller purchase. I do miss it, but I know I'll have another one in my collection one day. I can't complain tho, I really love my SD and it was worth it. Speaking of Omega, I can't believe a brand new Speedy is almost 4,500 (price increase Sept 1) and a freaking PO is almost $5,500.

I really like Blancpain too. I know a guy with a rose gold Villeret moonphase, such a gorgeous watch.
post #8635 of 35681
500


Rolex GMT-Master with Pepsi bezel.
post #8636 of 35681
Not the colours i would have take but it isn't bad neither.
post #8637 of 35681
My modest contribution, gentlemen:

Le Coultre Futurematic
500
500
500

Vulcain Cricket
500
500
500


Luminor Marina PAM 001B
500
500
500

Breitling Avenger Seawolf E17370
500
500
500

Doxa Sub 5000T Seaconqueror
500
500
500
post #8638 of 35681
700

Jaeger-LeCoultre Reverso Grande Taille in stainless steel.
post #8639 of 35681
^Nice thumbs-up.gif
post #8640 of 35681
Quote:
Originally Posted by Warren G. View Post


Nah, it's a 3572 circa 2001. It was worn pretty hard, had that watch on 24/7. I sold it not so long ago to help fund my Sea-Dweller purchase. I do miss it, but I know I'll have another one in my collection one day. I can't complain tho, I really love my SD and it was worth it. Speaking of Omega, I can't believe a brand new Speedy is almost 4,500 (price increase Sept 1) and a freaking PO is almost $5,500.

I really like Blancpain too. I know a guy with a rose gold Villeret moonphase, such a gorgeous watch.

damn, you seriously beat the shit out of that one lol
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Classic Menswear
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The Watch Appreciation Thread