or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › John Elliott - official affiliate thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

John Elliott - official affiliate thread - Page 437

post #6541 of 25615

i think you can wear the rue without a tee if you put a jacket on top. Its almost like a u neck hoodie.  I got u necks to layer under it but imo it will look nice with a jacket on top and the rue acting as a base layer.

 

I also like the double mercer layer (tee / tank).  I wonder if the tanks will have some length changes or if this is possible right now.  I never tried it.

post #6542 of 25615
Quote:
Originally Posted by ike99 View Post
 

@DrinkOrDie what size you gonna get in the rue?? you think its the same sizing as villan.

 

I'm hoping it's same sizing as Villain, probably a Medium.

 

 

Quote:
Originally Posted by Jbidwal View Post


Going all in on midnight? I'm intrigued by getting a midnight piece but I didn't really like my midnight escobars. It's a different story with tops though. Might be interested in the bomber once more details come out but I can't splurge too much as I'm looking to buy a house. This collection is really nice overall though.


Yeah I love the Midnight color. I might just get Rue or Villain, we'll see. I really want both though.

post #6543 of 25615
How many Kanye fans are in this thread?
post #6544 of 25615
Quote:
Originally Posted by tokyocean View Post

How many Kanye fans are in this thread?
I aye captain
post #6545 of 25615

UK stockists coming anytime soon? 

 

Bring back the charcoal grey Villain!!!

post #6546 of 25615
Quote:
Originally Posted by DrinkOrDie View Post
 

 

I'm hoping it's same sizing as Villain, probably a Medium.

 

 


Yeah I love the Midnight color. I might just get Rue or Villain, we'll see. I really want both though.

how many villans do you have? I'm getting the rue mostly for layering.  I love the aggresive hem. It will go with many jackets.

post #6547 of 25615

The sweats with stacking up to the crotch is OD imo. I expect most ppl that buy them to look ridiculous in them lol.

Like the color palette in this collection, need those khaki (?) jeans!

post #6548 of 25615
Quote:
Originally Posted by lowk View Post
 

The sweats with stacking up to the crotch is OD imo. I expect most ppl that buy them to look ridiculous in them lol.

Like the color palette in this collection, need those khaki (?) jeans!


I have to agree. Jeans with stacks is one thing since jeans will most likely retain the stacks and will only stretch to a certain point, but if people are complaining about how much the current sweats stretch out, I can't imagine these will look too good after some wear when the stacks start drooping and flopping around. Gonna be an awkward fit. 

post #6549 of 25615
Quote:
Originally Posted by ExAngel View Post
 


I have to agree. Jeans with stacks is one thing since jeans will most likely retain the stacks and will only stretch to a certain point, but if people are complaining about how much the current sweats stretch out, I can't imagine these will look too good after some wear when the stacks start drooping and flopping around. Gonna be an awkward fit. 

 

i was thinking the same thing. when i first heard JE was putting out 46" sweatpants i thought they would look awful but they actually look really nice in that pic. once they stretch out though they will probably look like a trash bag around someone's legs

post #6550 of 25615
I think they will be slimmer than what they put out now. If they are slimmer, stretching prob won't be an issue
post #6551 of 25615
http://www.amrag.com/shopping/men/john-elliott-co-cast-jeans-item-10708236.aspx

Picked up a pair in size 29...some other sizes available if anyone's interested.
post #6552 of 25615

Who here is growing out hair and dying it blonde to look like our favorite model? This hair trend has become so popular among white men nowadays. I think women love men who look like Thor nowadays, men with long blonde hair. Women love themselves some Thor and Jesus.

post #6553 of 25615
Any one have th M65? How's the materials, thickness and durability?
post #6554 of 25615
Quote:
Originally Posted by tokyocean View Post

Who here is growing out hair and dying it blonde to look like our favorite model? This hair trend has become so popular among white men nowadays. I think women love men who look like Thor nowadays, men with long blonde hair. Women love themselves some Thor and Jesus.








I've had it.

I am saying this as politely as I can... You my friend, are fucked.

Take that contemplative, conversation ice breaking, society observing/interpreting ass of yours to reddit or some shit.

No one comes on here to see pics of dudes unless they're sporting the newest JE. Or have someone preach about consumerism, our current state of society, etc for that matter. Seriously, this was the straw that broke the camel's back

Thank you
post #6555 of 25615
Quote:
Originally Posted by tokyocean View Post
 

Who here is growing out hair and dying it blonde to look like our favorite model? This hair trend has become so popular among white men nowadays. I think women love men who look like Thor nowadays, men with long blonde hair. Women love themselves some Thor and Jesus.

 

 


Turn down!

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › John Elliott - official affiliate thread