or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › John Elliott - official affiliate thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

John Elliott - official affiliate thread - Page 396

post #5926 of 25380
Kind of interested in the black dual flash for the all black zipper. not sure yet though.
post #5927 of 25380
Quote:
Originally Posted by Jbidwal View Post

Kind of interested in the black dual flash for the all black zipper. not sure yet though.

 

lol don't you have like 6 JE+ sweaters between hooded, crew and zip?

post #5928 of 25380

got both sweatpants and the grey riga.  IDK villain with drawstrings looks weird to me.

post #5929 of 25380

Copped the Black Villain loopwheel, mercer tank (cause yall bought all the tees), lima shadow sweats and black mercer longsleeve. Fit pics to come once it reaches my igloo

post #5930 of 25380

Lux sweats for real.  

post #5931 of 25380
Can anyone tell if the riri on black villain are black or a dark silver? Don't think it's the same riri as the regular black villain
post #5932 of 25380
Quote:
Originally Posted by DrinkOrDie View Post
 

Damn size L in Grey Hooded Villain sold out, was just trying to check out. ;/


not to sure about that check again looks like they still had

post #5933 of 25380
Quote:
Originally Posted by Vindeleon90 View Post
 


not to sure about that check again looks like they still had


sweet it was out for a minute, thanks!

post #5934 of 25380

Herbs will buy.

 

I love my JE ish but at disco it was barely worth it.  Y'all WILDIN if you bout to cop those $298 hoodies.  But hey...if you got it like that, who am I to stop you .

post #5935 of 25380
Quote:
Originally Posted by Vindeleon90 View Post
 

got both sweatpants and the grey riga.  IDK villain with drawstrings looks weird to me.


They do look off on the villain.

Contemplating getting the black escobars or just wait for the black almas to restock?

post #5936 of 25380
Quote:
Originally Posted by Cg23 View Post

I just don't understand enough about it to justify the price increase although lower than everyone expected. Just hard for me to pull the trigger on it over the regular already very nice french terry without seeing and feeling the difference in person. Just kinda hard to tell through a computer screen.

Yea I see where your'e coming from. I kinda went blind on the Silk tees as it was hard to see the comparison on a computer screen to see if it was worth double the price.

But after seeing JE wear it in a video and I saw the slub and texture, I thought the difference was noticeable enough to pull the trigger.

I think the dual zip looks better than the Villian due to the drawstrings though.
post #5937 of 25380

Should've been white draw strings on the grey, if they were I probably would've grabbed the grey flash. 

I know that's a weird thing to make or break it but yeah.

post #5938 of 25380
Quote:
Originally Posted by itsJujuuu View Post

Can anyone tell if the riri on black villain are black or a dark silver? Don't think it's the same riri as the regular black villain

Zippers are black throughout all the pieces.
post #5939 of 25380
Well. Looks like the grey is a different shade than the 2 greys they've done in the past, right? Grabbed onto the grey villain and zip up. Their regular terry is already very comfortsble to me, so I just wanted to get the stand out pieces, eberythkng else looks the same.
post #5940 of 25380
Quote:
Originally Posted by DrinkOrDie View Post

lol don't you have like 6 JE+ sweaters between hooded, crew and zip?

I do. Want this If there is a substantial difference in the terry. Will wait on reviews. Every other piece is just about the same. This is actually a totally different product if the terry is much different.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › John Elliott - official affiliate thread