or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › John Elliott - official affiliate thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

John Elliott - official affiliate thread - Page 844

post #12646 of 25811
Quote:
Originally Posted by DrinkOrDie View Post
 

Gotta love JE+ sales, three Jackets for $500 lol

Did you by chance just grab that blue teddy jacket?

post #12647 of 25811
Lmaoooo JE petty

Told yall bout posting them deals all willy nilly.

Got shipping confirmation for Loopwheel hoody🙌🏼
post #12648 of 25811
i got 6 tees the bomber jeans and two villains for my son on revolve before the price change
post #12649 of 25811
Had to bite the bullet; ended up buying a midnight piece after the "flash sale".
post #12650 of 25811
Quote:
Originally Posted by thekunk07 View Post

i got 6 tees the bomber jeans and two villains for my son on revolve before the price change
Just curious.. How old are you and your son? You're a nice dad lol
post #12651 of 25811
ha. i'm 40 my oldest will be 16 next week. the 13 year old likes JE too.
post #12652 of 25811
Quote:
Originally Posted by thekunk07 View Post

i got 6 tees the bomber jeans and two villains for my son on revolve before the price change

Did you get shipping confirmation? I placed a order over 2k and they emailed me back saying im to at risk to accept. icon_gu_b_slayer[1].gif

So I had reorder everything using paypal.
post #12653 of 25811
Quote:
Originally Posted by n5ek5 View Post
 

Did you by chance just grab that blue teddy jacket?

Nope, I was tempted though but it's too loud for my taste. I like stuff I can wear everyday.

post #12654 of 25811
Quote:
Originally Posted by DrinkOrDie View Post
 

Nope, I was tempted though but it's too loud for my taste. I like stuff I can wear everyday.

Dang I was hoping you were, was going to see if you wanted to sell it. Right when its chilling in my cart and I decide to pull the trigger its gone.

post #12655 of 25811
Quote:
Originally Posted by einstine View Post

Did you get shipping confirmation? I placed a order over 2k and they emailed me back saying im to at risk to accept. icon_gu_b_slayer[1].gif

So I had reorder everything using paypal.

yeah was nervous but got all the shipping confirmations today
post #12656 of 25811
Quote:
Originally Posted by thekunk07 View Post

yeah was nervous but got all the shipping confirmations today

Glad I placed an order when I did. Got shipping notification and all!
post #12657 of 25811
More surprises from JE as per the IG?
post #12658 of 25811
Quote:
Originally Posted by Vindeleon90 View Post

More surprises from JE as per the IG?


yep heard it was 70% OFF THE ENTIRE SITE, JE got me feeling some type of way.

post #12659 of 25811
What's next? Bank acct not ready
post #12660 of 25811
welp
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › John Elliott - official affiliate thread