or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Let's start thinking about summer...
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Let's start thinking about summer... - Page 13

post #181 of 245
Just bought a pair of 501's in "del mar." yall gonna be so jelly

For real, good color for summer. 30$ well spent.
post #182 of 245
Quote:
Originally Posted by DLester View Post

fuuuuuuu badly need a good straw hat for chillin, did we ever find one for less than $200?

http://www.ebay.com/itm/NEW-GENUINE-MONTECRISTI-PANAMA-HAT-DIRECT-FROM-ECUADOR-/111040072102?pt=US_Hats&hash=item19da8109a6
post #183 of 245
Thread Starter 
oh fuck is this legit??

I'm coppin thanks son
post #184 of 245
Quote:
Originally Posted by Spencer View Post


Warby Parker

+1 for Warby Parker. They make great products. Love companies like them.

post #185 of 245
Any thoughts on Camo - the Italian brand? Googling brings up lots of camouflage...
post #186 of 245
Some of my summer continuation of summer stuff

Optimo Montecristi Stingy Panama Hat
Q14 White Sunspel Deep V-Necks
Lanvin Grosgrain Polo (only polo I own)
Ralph Lauren Ipswich Vachetta Leather Sandal
Cutler & Gross 0425 or Maison Martin Margiela Cable Temple
Orlebar Brown (Setters, linen shirts, T's)


Couple Mairgiela Virgin Wool Suits
Margiela Virgin Wool Trousers
Margiela Painted Moccs/Reversed Leather (probably will cave in and get this seasons espadrille)
Margiela T's (U-neck, Crew)
Margiela Hidden Placket Shirts (short sleeve and long sleeve)

Creed Virgin Island Water/Aventus
Margiela Untitled
post #187 of 245
Quote:
Originally Posted by jet View Post

oh fuck is this legit??

I'm coppin thanks son


it is legit than a mofo

post #188 of 245
Thread Starter 
will let you know once i end up ordering, hopefully it looks decent and i'm sure quality is decent
post #189 of 245
jet please give in hand review when hat arrives.
Quote:
Originally Posted by Spencer View Post

Picked up "The Fine Day" straw fedora, wore it today poolside in Palm Springs.

that is precisely where I plan to wear one in 2 wks time. don't think anything will arrive in time tho. I will probably be forced to cope with a tourist straw hat that says "Jaegerbombz" on it.
post #190 of 245
Quote:
Originally Posted by DLester View Post

jet please give in hand review when hat arrives.
that is precisely where I plan to wear one in 2 wks time. don't think anything will arrive in time tho. I will probably be forced to cope with a tourist straw hat that says "Jaegerbombz" on it.

Where can I get one?!
post #191 of 245
Quote:
Originally Posted by jet View Post

will let you know once i end up ordering, hopefully it looks decent and i'm sure quality is decent

I got one. The quality is more than decent . I just had a hat shop reshape it for me once I received. Like all Panama hats its is shipped to you crushed and has to be reshaped
post #192 of 245

I'm hoping to kop a pair of Ervell Shorts for this S/S. (Granite print possibly, otherwise the normal formal shorts)

Also the light-wash selvedge denim is something I want to pick up as well.

I'm strangely getting attached to the pair of sandals he did x aldo...

post #193 of 245
oh no
post #194 of 245
all the ervell x aldo stuff i've seen looks incredibly bad. looks like it was done super cheap just for the runway shows. haven't seen the sandals in person, but they don't look to be bucking the trend there.

also, there are some weird scarecrow hats by viridi-anne at h lorenzo online right now, if anyone is looking for a weird scarecrow hat. not my thing (that panama hat looks cool though), but in case anyone is hunting
post #195 of 245

Yeah, I completely agree with you p x4.

Chalk those sandals up to the one thing I'd like to wear but is pretty hideous in general.

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Let's start thinking about summer...