or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The UK/EU tie swap box rises from the Ashes - Reborn Stateside
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The UK/EU tie swap box rises from the Ashes - Reborn Stateside - Page 41

post #601 of 1546
I am indeed a retard, but I left the box better than I found it, which is the important thing.

HANJOY!
post #602 of 1546
indeed you did. you are an honorable retard.
post #603 of 1546
Quote:
Originally Posted by ThinkDerm View Post

All swaps must be approved by at least 3 members

lol8[1].gif

By the way guys, I heard you can get Yellow Hook Neck Ties here.
post #604 of 1546
Incoming
post #605 of 1546
Sorry for teh shitty pix. Thats whats incoming. I think imatlas added the green paisley and brown dotted PSs (top right last pic)


post #606 of 1546
well? whatcha swappin?
post #607 of 1546
Quote:
Originally Posted by in stitches View Post

well? whatcha swappin?
I
m trying to figure out whats appropriate... Wool, Cashmere Zegna and RLPL good?
post #608 of 1546
pics not words will decide. awesome item of lesser brand > crappy item of better brand.
post #609 of 1546
Quote:
Originally Posted by allaboutshoes View Post

I
m trying to figure out whats appropriate... Wool, Cashmere Zegna and RLPL good?

i think brands are only of minimal concern....but like stitch said...pictars son!
post #610 of 1546
Was thinking something along these lines from these... (Wool/Mohainr, Wool, Cashmere and I believe wool/cashmere). Let me know y'all think. Not sure which I want to part with as I love them all (There are no lines btw; its a reflection from light).
post #611 of 1546
i like the ones on the ends. smile.gif
post #612 of 1546
Thread Starter 
I think the grey one would be good (third from left), plus a pocket square - if you are taking the yellow hook tie (as presumed)

the blue on the far left looks a little wide.
post #613 of 1546
seemed under 4 inches to me. what is the width, shoes? also, not that is truly matters, but who are the makers?
post #614 of 1546
Quote:
Originally Posted by in stitches wife View Post

seemed under 4 inches to me.

ahem. we all knew.
post #615 of 1546
Quote:
Originally Posted by DerekS View Post

ahem. we all knew.
LOL!!!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Classic Menswear
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › The UK/EU tie swap box rises from the Ashes - Reborn Stateside