or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Saint Laurent Paris - Official Thread.
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Saint Laurent Paris - Official Thread. - Page 608

post #9106 of 14960
You guys are hardcore. What's your local times?
post #9107 of 14960

lol i got all day mate i'm in Australia it is 3:34pm hahaha, you?

post #9108 of 14960
I'm on pst time. It's 8:30 pm for me so not too bad. No way I would stay up if it was late night lol
post #9109 of 14960

I'm mountain time, so it's only 9:35. If it doesn't start by like 9:30 PST I'm out though

post #9110 of 14960

it is never going to start.. oh well

 

well i'm off to bed guys, i've got the spaeker turned up load so when the rock music inevitably begins it'll wake me up, so all gud

post #9111 of 14960

IT BEGAN!

 

heres the usual shitty aspect ratio, quality and probably the stupid split screen shit

 

what a collection! had everything! this tops FW15 and could be the best collection i've seen yet at SLP by Hedi, want to have a closer look though.

 

:( he didnt' come out again ..


Edited by needhelp123 - 2/10/16 at 9:09pm
post #9112 of 14960
Quote:
Originally Posted by needhelp123 View Post

 

:( he didnt' come out again ..

He did.

 

It is so hard to properly see anything with the split screen view :(

post #9113 of 14960
Womenswear seemed leagues above what he was putting out previously, which is nice.

Menswear looked pretty standard, but had some really standout pieces that I'd definitely like to take another look at. Plus, all the detail shots will be nice to see
post #9114 of 14960
Quote:
Originally Posted by kpmurphy View Post
 

He did.

 

It is so hard to properly see anything with the split screen view :(


Yeah by the time they come close to camera you get like less than half a second before they swiftly turn around...

 

guys check out ysl social media heaps of images 

post #9115 of 14960
Couldnt tell if it was the shirting that had those lovely knotted collars or if it was a scarf or maybe even a cravat lol, but i definitely want to see more of that. I really liked that lepoard print coat as well. Should be some solid looks once detail shots come out.

By the looks of it the outerwear seems to be a strong point in this collection but its sorta hard to tell because of the awful awful production on the stream. The quad screen shit has got to go.

Overall though it looks like a pretty solid collection. Will need to wait for full shots to get uploaded first to get a solid opinion on it though.
post #9116 of 14960

he has referenced 50th anniverary rive gauche, went back to his dior days, reference psych rock.. all his signature stuff BRAVO!

post #9117 of 14960

Definitely going to try to pick up some coats from the new season. They looked awesome.

post #9118 of 14960
Quote:
Originally Posted by needhelp123 View Post
 

IT BEGAN!

 

heres the usual shitty aspect ratio, quality and probably the stupid split screen shit

 

what a collection! had everything! this tops FW15 and could be the best collection i've seen yet at SLP by Hedi, want to have a closer look though.

 

:( he didnt' come out again ..


missed it but in for pics!

post #9119 of 14960

This is always the worst.  The limbo between shitty Social Media photos/streams and official photos.  I want to reserve judgement for now...

post #9120 of 14960
Photos please.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Saint Laurent Paris - Official Thread.