or Connect
Styleforum › Forums › General › General Chat › pinterest or: how I learned to stop worrying and post my pinterest for other styleforum members to peruse
New Posts  All Forums:Forum Nav:

pinterest or: how I learned to stop worrying and post my pinterest for other styleforum members...

post #1 of 39
Thread Starter 
Here is mine:

http://pinterest.com/boogaboogabooga/

Does anyone else have an account?
Edited by boogaboogabooga - 5/1/12 at 1:05am
post #2 of 39
can you send me an invite?
post #3 of 39
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by 951socal View Post

can you send me an invite?

Absolutely. Message me your e-mail and I'll shoot one over. If anyone else wants invites just notify me and I'll do what I can.
post #4 of 39
Thread Starter 
Huh... should I move this to another sub? You would think people are interested in showing off their interests and that fashion would carry over to a pinterest account.
post #5 of 39
Quote:
Originally Posted by boogaboogabooga View Post

Huh... should I move this to another sub? You would think people are interested in showing off their interests and that fashion would carry over to a pinterest account.

I'm more interested in your post count...

666..
post #6 of 39
Thread Starter 
Just sent one invite out. If anyone else wants some, feel free to ask. Ain't no thang.
post #7 of 39
what the fuck is a pinterest, anyway?
post #8 of 39
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by HRoi View Post

what the fuck is a pinterest, anyway?

It's sort of a visual sharing website (a digital pinboard for interests, if you will) in which things are categorized. I like it because I can post things, find out who likes them, look at their shit, and get turned on to new things. I had no idea who Egon Shiele was before joining. Thanks to the site's semi-social nature I've been exposed to a lot of things I wouldn't otherwise. Also, it's cool to have a portfolio of interests that are portrayed visually. It's a great cue for figuring out aspects of my own proclivities. I never knew I had a penchant for gritty and spacial black and whites til I started cataloging photographers that I like. Or how much I wanted to fuck Naomi Campbell.

p.s. If you want an invite, shoot me your e-mail via message.
post #9 of 39
Thread Starter 
Bump! You guys are missing out.
post #10 of 39
You do know that this site is for chicks, right?
post #11 of 39
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by jrd617 View Post

You do know that this site is for chicks, right?

That seems like a great reason to join pinterest.
post #12 of 39
laugh.gif

they have taken a segment of facebook/tumblr and cultivated it. similar to what instagram is doing. different usages, but similar segmenting. i believe a study of some sort showed the #1 use/popular item of facebook was photos. these companies and others have broken off a piece of that pie by expanding it and zoning in on its functionality.

gonna make a ton of money if they havent already. that is my understanding anyway.
post #13 of 39
Thread Starter 
Quote:
Originally Posted by in stitches View Post

laugh.gif
they have taken a segment of facebook/tumblr and cultivated it. similar to what instagram is doing. different usages, but similar segmenting. i believe a study of some sort showed the #1 use/popular item of facebook was photos. these companies and others have broken off a piece of that pie by expanding it and zoning in on its functionality.
gonna make a ton of money if they havent already. that is my understanding anyway.

Yeah. It's a brilliant idea. Once again, I like it because it's more topically oriented. Well, at least around topics that aren't what x-person did on their weekend. in stiches, if you want a pinterest invite to get some tits and ass portfolios going I will totally send an invite out. And consequently "follow" the shit out of those portfolios.
post #14 of 39
Thread Starter 
p.s. I'd also think it'd be great if someone like the formerly GFreeman had like... hip hop albums and videos posted. I'd follow the shit out of that too.
post #15 of 39
Quote:
Originally Posted by boogaboogabooga View Post

Yeah. It's a brilliant idea. Once again, I like it because it's more topically oriented. Well, at least around topics that aren't what x-person did on their weekend. in stiches, if you want a pinterest invite to get some tits and ass portfolios going I will totally send an invite out. And consequently "follow" the shit out of those portfolios.

lawlz, ill consider it. my e-print is gettin hard to manage as it is. i will let you know if i decide in favor of starting one. smile.gif

lol at following the "shit" out of an ass portfolio btw wink.gif
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General Chat
  • pinterest or: how I learned to stop worrying and post my pinterest for other styleforum members to peruse
Styleforum › Forums › General › General Chat › pinterest or: how I learned to stop worrying and post my pinterest for other styleforum members to peruse