or Connect
Styleforum › Forums › General › General Chat › Things That Are Bothering You, Got You All Hibbeldy-Jibbeldy, or just downright pissed, RIGHT NOW!
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Things That Are Bothering You, Got You All Hibbeldy-Jibbeldy, or just downright pissed, RIGHT NOW! - Page 5573

post #83581 of 85767
We had rain aforethought tonight don't even front pretend you don't know what I'm gonna say couldn't see dat langs. Time we get some 3M product down here in the STL.
post #83582 of 85767
Quote:
Originally Posted by HRoi View Post

3 minutes later...
nod[1].gif
post #83583 of 85767
Quote:
Originally Posted by SirReveller View Post

Perhaps. But let me offer a contrasting picture of another form of "work" that is unequivocally tinder-free (and apologies in advance for using SF as a therapeutic exercise)

SR: Why did you get this cleaner with the koala on it again?
I like it. I actually care about the earth our kids will inhabit, unlike you.
It's dumb. A cleaning lady told me years ago it sucks. I've told you this a million times.
She doesn't know anything.
If I see one more bottle with a fucking koala on it or a rainforest I'm just throwing it out.
You don't clean the house; I do. It's my decision.
You? You call this clean??
There's a difference between clean and tidy.
No! Normal people tidy; then clean.
I do my best! This is a very small house!
Yeah so maybe quit buying shit for the kid! Who needs two dollhouses anyway?
One's for the main floor!
The main floor that's already a giant preschool? Why the fuck is our house a preschool when she already goes to preschool? I pay out the ass for a preschool *and* live in one?
She uses all this stuff!
Yeah for one minute. Then it just takes up space.
You're the one who wants Tropicana. The cans take up way less space.
This now? The fridge?
Yeah.
I get up to go to work: I'm drinking Tropicana. Concentrate is shit.
No: it's the same. You've just been brainwashed.
I don't care if I have. I don't care if it has a Matrix pill in it. I like it better.
It's a waste of money.
I already make coffee every night. I'm not "making" orange juice.
I make it!
You always forget!

....
I think the kids are asleep. Wanna bang?
Sure.
happy.gif

You can't just skip to the wanna bang part?
post #83584 of 85767
This is horrible foreplay. How pathetic.
post #83585 of 85767
Quote:
Originally Posted by indesertum View Post

You can't just skip to the wanna bang part?
Oh yeah. Lots of times. I was merely trying to highlight the occasional bickering that's a counterpoint to the "work" of playing the field. And also scores some lols, of course smile.gif
post #83586 of 85767
Quote:
Originally Posted by pravda View Post

This is horrible foreplay. How pathetic.
Thanks for your input "pravda". I suggest you go on your area Craigslist and type in "sense of humor." Lots of bargains out there for a dickhead in shortsupply!
post #83587 of 85767
May I offer you white or red vinegar with your candlelight dinner? I'm just kidding my friend. All in fun.
post #83588 of 85767
post #83589 of 85767

Watching my brothers home in Baton Rouge flood on Facebook . Damn!

post #83590 of 85767
Chipotle dauw gotsts dat lemauw slice nauw mauw frown.gif
post #83591 of 85767
I ate chipoltee sauce yesterday (not at Chipoltee, ironically hehehe!). I'm a simple Midwestern man of which does not welcome spices very graciously into dat body-zone. I got a pain to me that I will not soon forget, put 'er that way. (Pain was confined to the thorax at least.)
post #83592 of 85767
Quote:
Originally Posted by SirReveller View Post

Chipotle dauw gotsts dat lemauw slice nauw mauw frown.gif

They do have them, just not in the metal containers by the fountain dispensers anymore. They have them in plastic containers in those fridges behind the cash registers. You have to ask for them.

Safety precaution ever since dat salmon-era outbreak.

Source: Chipolte expert and Chiptopia member
post #83593 of 85767
My life is gonna be very hard for the next five years or so. if I survive, then shit will be real good.
post #83594 of 85767

Tour in the Crotch?

post #83595 of 85767
Whenever I buy gas station coffee or whenever I make coffee in the Keurig machine at work I get hell of nausea to me. Seems like the only coffee I can drink is the stuff I make myself or the stuff I buy at Starbuck.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: General Chat
Styleforum › Forums › General › General Chat › Things That Are Bothering You, Got You All Hibbeldy-Jibbeldy, or just downright pissed, RIGHT NOW!