or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › HOF: What Are You Wearing Right Now - Part III
New Posts  All Forums:Forum Nav:

HOF: What Are You Wearing Right Now - Part III - Page 3385  

post #50761 of 78724
^^very nice mF!
post #50762 of 78724
post #50763 of 78724
Quote:
Originally Posted by DerekS View Post

^^very nice mF!

Cheers!

Quote:
Originally Posted by timotune View Post

Warning: Spoiler! (Click to show)

Great suit and tie!

post #50764 of 78724
Quote:
Originally Posted by DerekS View Post

^^very nice mF!

yes, i quite like it too. rock on. icon_gu_b_slayer[1].gif
post #50765 of 78724
Quote:
Originally Posted by aravenel View Post


Hahaha, yeah, OK. Like I said, I probably just missed the point smile.giffacepalm.gif


yeah sorry for that i was reffering to that guy. he makes threads and posts "stupid Rules" and whenever someone asks him for examples he gives excuses.

post #50766 of 78724
Quote:
Originally Posted by Tirailleur1 View Post


yeah sorry for that i was reffering to that guy. he makes threads and posts "stupid Rules" and whenever someone asks him for examples he gives excuses.

Ah, OK, we were on the same page then fistbump.gif
post #50767 of 78724

For example, he adviced some dude to not buy his first suit from Suit Supply because their suits are too "Fashion"

 

huh?

post #50768 of 78724
Quote:
Originally Posted by Tirailleur1 View Post


yeah sorry for that i was reffering to that guy. he makes threads and posts "stupid Rules" and whenever someone asks him for examples he gives excuses.

foo.gif
post #50769 of 78724
Quote:
Originally Posted by Tirailleur1 View Post

For example, he adviced some dude to not buy his first suit from Suit Supply because their suits are too "Fashion"

huh?

Hahaha yeah. The guys working at SS are wearing the suits too "Fashion" (at least the ones at the New York store are...). The suits themselves, I'm actually quite impressed with. Almost bought a SC there the other day but it was just too similar to something else I had. And I've been very impressed with some of the SS fits I've seen around here.
post #50770 of 78724
Loafers looks good, MF.
post #50771 of 78724
Covered a conference this weekend, and another guy snapped this pic. BB blazer and Zara shirt. Not pictured: white linen pants, brown suede longwings.

You may notice only one button on the cuff—I replaced the gold buttons on the thing with brown horn, and sewed them on myself. But I got weary after sewing one button on each sleeve. I have a second button for each sleeve, which I'll add when I get the energy, LOL.


post #50772 of 78724
Quote:
Originally Posted by mossrockss View Post

.

You may notice only one button on the cuff—I replaced the gold buttons on the thing with brown horn, and sewed them on myself. But I got weary after sewing one button on each sleeve. I have a second button for each sleeve, which I'll add when I get the energy, LOL.

ha! i did that to a jacket of mine as well. Took an eternity and i was sick of it halfway through.
post #50773 of 78724

Country-fied in the city, and I don't care. More of my retarded @ss in Paris.

 

 

 

 

 

 

post #50774 of 78724
Quote:
Originally Posted by in stitches View Post


yes, i quite like it too. rock on. icon_gu_b_slayer[1].gif

Thanks estitchy, I definitely won't stop rocking those bad boys! 

Quote:
Originally Posted by Mr. Moo View Post

Loafers looks good, MF.

Cheers, I'm pleasantly surprised by the quality of Meermin!

post #50775 of 78724
Quote:
Originally Posted by Tirailleur1 View Post

For example, he adviced some dude to not buy his first suit from Suit Supply because their suits are too "Fashion"
huh?

lolz. a pair of chinos from SS just arrived at my office today. YAY FASHIONZ!!!!
Quote:
Originally Posted by Caustic Man View Post

Country-fied in the city, and I don't care. More of my retarded @ss in Paris. Warning: Spoiler! (Click to show)














LOVE the hat! icon_gu_b_slayer[1].gif
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Classic Menswear
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Classic Menswear › HOF: What Are You Wearing Right Now - Part III