or Connect
Styleforum › Forums › Culture › Entertainment, Culture, and Sports › NBA 2016-2017 Season Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

NBA 2016-2017 Season Thread - Page 977

post #14641 of 27206
HAWKS!
post #14642 of 27206
lol westbrook heaves for 4 the hard way
post #14643 of 27206
That was a pretty awesome last minute
post #14644 of 27206
Gonna be hard for Memphis to come out strong in OT after blowing a huge lead.

But we'll see. Good game either way.

Sent from my SPH-L900 using Tapatalk
post #14645 of 27206
Wow okc about to lose too
post #14646 of 27206
nice flop by cp3, doing what he do
post #14647 of 27206
- Kevin McHale
- Mark Jackson
- Scott Brooks
- Frank Vogel

Which coach is on the chopping block if their team doesn't make it past the first round?
post #14648 of 27206
Jackson but I hope it's scott brooks. Actually he can stay but they need a better offense coordinator

Thing is jackson shouldn't get fired. GSW isn't that talented outside of curry
post #14649 of 27206
all of them should be worried
vogel and brooks would be the biggest failures
post #14650 of 27206
It's true if either team exits the first round
post #14651 of 27206
Quote:
Originally Posted by rnoldh View Post

Gonna be hard for Memphis to come out strong in OT after blowing a huge lead.

But we'll see. Good game either way.

Sent from my SPH-L900 using Tapatalk

Grizz going to take it. Not your average seven seed.

As a die-hard Grizz fan since their Vancouver days, it is nice to see them making some waves. They really just have the Thunders number. I'm guessing we take the series 4-2.

Westbrook is just not that good. On a different team, maybe. But the sum of Durant and Westbrook is MUCH LESS than their individual worth.
post #14652 of 27206
Quote:
Originally Posted by indesertum View Post

Jackson but I hope it's scott brooks. Actually he can stay but they need a better offense coordinator

Thing is jackson shouldn't get fired. GSW isn't that talented outside of curry

lol
post #14653 of 27206
Outside of curry everybody on the warriors is overrated. Bogut was probably their second best player but he's injured. Klaynk Thompson could also be second best on the team and is playing great defense but is prone to long stretches of terrible shooting after stretches of good shooting. David lee can't play defense. Harrison Barnes is still a non factor on both ends and iguodala is a non factor on offense.

They need a good rim protecting center and Bogut was kinda a dirty version of that and now they don't have him

I did just talk a lot of shit about them but I oscillate between thinking they're underrated and thinking they're overrated. Right now I'm in overrated mood

Jackson's a good coach tho but I don't understand why golden state front office didn't stand up for him when the stink with his assistants happened. Potential foreshadowing of jackson getting fired even if he doesn't deserve it

It'd be great to finally see a hometown team make it all the way but IMO they need a better cast
post #14654 of 27206
the only coach really who deserves to go is Brooks. Vogel will probably be gone if the Pacers complete their implosion, but he's a good coach. as the team leader he does deserve some blame for the sudden collapse of team chemistry, but if he's fired he needs to get another job on the strength of his game strategy and player development resume alone.

speaking of Pacers chemistry i'm really on the fence about Lance Stephenson. undeniably talented, is starting to make more good plays than bad (although the bad are still truly terrible and really take the whole team off their game), but really is starting to appear like he's a total asshole of a person. he earned my respect through the playoff battles by the way he stood up to Wade and Lebron even as a rookie, but now it seems like just gets under the skin of everyone, not just his opponents.

it will be interesting, because if the Pacers let him go as a FA that would be them saying, look this guy's talented but he's a total shithead so we'll make him someone else's problem.
post #14655 of 27206
No way Larry bird fires Vogel no matter what happens. They're tight and bird has really stood up for him in the past.

Apparently Stephenson and Evan turner got in a fist fight yesterday. He's great but i dunno what he does for team chemistry

He does make stupid decisions tho and often misses the one pass away type stuff. He's also prone to stealing rebounds from his teammates and going for highlight plays or gambling on defense but he's a great spark on offense
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
Styleforum › Forums › Culture › Entertainment, Culture, and Sports › NBA 2016-2017 Season Thread