or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The definitive SF-approved non-baller sneaker thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The definitive SF-approved non-baller sneaker thread - Page 119

post #1771 of 2667
What do you guys think of this ancient pair of (pretty destroyed) sneakers, and moreover, can anyone ID them? I picked them up 4 years ago from Camden, and they were god knows how old then. No tags/labels.
post #1772 of 2667
Quote:
Originally Posted by ashenwreck View Post
Yeah, they're pretty bad. They barely resemble CPs, if at all.
Yeah, they dont look that good in the other pictures.. but IMO all clarks look totally different in RL. The Clarks store here doesnt have those so I think I have to order them to see them in RL I really need to know how they look :E
post #1773 of 2667
Man I miss the Vans x JV collabs, they had some good shit
post #1774 of 2667
think this is a better pic that captures the lighter shade of blue.

post #1775 of 2667
Gejeric Man sportsman hi top. If they were under $100 id get them.


Warning: Spoiler! (Click to show)
post #1776 of 2667




post #1777 of 2667
Warning: Spoiler! (Click to show)


IMPORTANT NOTICE: No media files are hosted on these forums. By clicking the link below you agree to view content from an external website. We can not be held responsible for the suitability or legality of this material. If the video does not play, wait a minute or try again later.       I AGREE

TIP: to embed Youtube clips, put only the encoded part of the Youtube URL, e.g. eBGIQ7ZuuiU between the tags.
post #1778 of 2667
Haha, I was just about to post about the III true blues coming out this Saturday. 0.5sz still the standard for sizing up on Jordans?
post #1779 of 2667
Quote:
Originally Posted by Spencer View Post
Nike Tennis Classic AC



how do these fit? im a size 11.
post #1780 of 2667
Quote:
Originally Posted by eglbc View Post






More info on these?
post #1781 of 2667
Quote:
Originally Posted by swisschalet View Post
More info on these?

Vans OTW Pritchard
post #1782 of 2667
Quote:
Originally Posted by NoahRose View Post


Vans LPE CA

They're canvas instead of leather though...

I'm thinking about buying a pair myself. Anyone know how these size? I wear an 11.5 in Chucks.

Anyone know of a site that has these in stock (size 10.5)?
post #1783 of 2667
^ Someone was selling these in a 10.5 on B&S recently. Check there. If anyone can find those ANYWHERE in a 10 or 9.5... =( I'll be willing to pay for it lol.
post #1784 of 2667
Anyone has IRL pics of the Vans Pritchard? Wonder how the navy looks
post #1785 of 2667
Quote:
Originally Posted by shurgen View Post
^

Someone was selling these in a 10.5 on B&S recently. Check there. If anyone can find those ANYWHERE in a 10 or 9.5... =( I'll be willing to pay for it lol.

http://www.ubiqlife.com/ProductDetail.aspx?ID=6425

first hit on google brotha what do i win?
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The definitive SF-approved non-baller sneaker thread