or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases - Part II
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Recent purchases - Part II - Page 2693

post #40381 of 44975
Haha yep, my Grandmother adores it.
post #40382 of 44975
I only have 25 mpg my on bike lol.
post #40383 of 44975

What the hell kinda bike only gets 25 mpg? A boat on two wheels?

post #40384 of 44975
lol8[1].gif
post #40385 of 44975
Quote:
Originally Posted by einstine View Post

Quote:
Originally Posted by einstine View Post


wow, a VW.. this is more believable. you said r32 and i immediately assumed it was a nissan skyline GTR, hence the "illegal stuff". sorry about that i guess.
post #40386 of 44975
Quote:
Originally Posted by andrewgreg View Post

I only have 25 mpg my on bike lol.

You ride a bike, I thought you had a Harley

: p icon_gu_b_slayer[1].gif
post #40387 of 44975
Quote:
Originally Posted by Dorje View Post


Last post about cars. Sorry.

The earlier cars were smaller and made better rally cars, for sure. The newer ones are more like a GT car and more comfortable on the highway, I'd pick them over the older cars for racing on pavement, while the earlier cars are better for dirt and probably autocross on pavement as well.

Stops faster means the distance required to stop from a certain speed is less. The WRX accelerates and stops faster than the STi because it is a little bit lighter. They both have almost exactly the same motor. The $5k Brembo brakes DO NOT make the STi stop better or faster, they are simply designed to work under extreme race conditions a road car will never see. The stock brakes on a WRX will not hold up to racing use for the most part.

Basically, if you buy an STi and have no intention of racing it, you are poseur and have just spent an extra $12k+ on the little pink STi badge. You are also a complete idiot with more money than sense.
[

it doesn't make sense because you could get an evo for that money =P.
post #40388 of 44975
Quote:
Originally Posted by Isachenko View Post

What the hell kinda bike only gets 25 mpg? A boat on two wheels?
depend on the way you ride. If you ride a lot of local and on freeway on high rpm you will notice low mpg as well
post #40389 of 44975
Quote:
Originally Posted by Razele View Post


A REAL MANS BIKE YOU BIG FAGGOT

 

No need to be insecure about your gas guzzler, but more importantly you should change the girly pokemon avatar, seriously.

post #40390 of 44975
Quote:
Originally Posted by clark kent View Post


Whoah! Painted gats in future....
post #40391 of 44975
I like how clark kent didn't answer my question.

Also was wondering wtf he was talkinga bout a vw being illegal lol8[1].gif
post #40392 of 44975

/\  Because it's probably best to ignore you. "gangsa-ish'? ...are you 12 years old IRL? Idiot...

post #40393 of 44975
are you going to keep posting after me from now on like all my other fans now?

stop bein a little bitch and get over it
post #40394 of 44975

post #40395 of 44975
black Le Labourerur jacket for spring. I have the same model in wool, which is great
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases - Part II