or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases - Part II
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Recent purchases - Part II - Page 1764

post #26446 of 47051
Tickets to kryptic minds
Tickets to richie hawtin icon_gu_b_slayer[1].gif
post #26447 of 47051
Quote:
Originally Posted by gdl203 View Post

Has this been published anywhere yet?

We will email it as a pdf soon. It was fun to do.

Cheers,

Fok.

Edit: Oh, right. Mrporter screwed up my shipping options, so I got a $20 credit. So, picked up a pair of Jean shop skinnies for $110. No bad for a pretty darn nice pair of jeans.
post #26448 of 47051
Snagged reedo's brown CP combat boots.

So, uh, while I already said I was done making purchases until F/W, now I really mean it. Seriously.
post #26449 of 47051

Its a great suit I love it. thick linen bit too warm for 90˚+

Quote:
Originally Posted by Feji View Post

That's actually the Our Legacy one, can't beat a sub $400 suit that fits off the rack that will only need some hemming on the pants!
post #26450 of 47051
lol shog[1].gif

C2MwX.png
post #26451 of 47051
damn, you bought the bauhaus? that is the end all be all of leathers
post #26452 of 47051
Is the bauhaus the one with the really layered back?
post #26453 of 47051

On dat Schneider bandwagon SF hype ting

 

7293590376_74fe1b0093.jpg

7293616508_f557eeeeaf.jpg

stephan-schneider-scarf-mohair-grey.jpg

 

+

TOJ slim trousers in black

MMM grey/green trousers

 

Many thanks to Shah, Razele, Charly & Banana Cognac

 

also...

 

Warning: Spoiler! (Click to show)

 

250px-ME3cover.jpg

 

and some techno 12"s icon_gu_b_slayer[1].gif

 

post #26454 of 47051
oh you're the one who grabbed the schneider chunky cardi ? plain.gif
post #26455 of 47051

Haha, not from Razele.

 

Banana Cognac bought it and stated that he would be willing to let it go if it would be too big.

I contacted him pretty much directly after this and got first in line smile.gif

post #26456 of 47051
great cops everyone ( minus lester biggrin.gif )
post #26457 of 47051
Quote:
Originally Posted by surrender View Post

APC Chelseas
http://www.mrporter.com/product/181462
Our Legacy buttondown
http://www.mrporter.com/product/184456

damn that was a great price for those APC chelseas
post #26458 of 47051
Omg that schneeder knit
post #26459 of 47051
Quote:
Originally Posted by 1969 View Post

just grabbed these apc derbies off the mp sale but will probably send back assuming the quality is shit as expected. .................

On those lines, what' s the word on the Marni derbies? Over here.

365
post #26460 of 47051
wait how does one pronounce schneider in the case of stephan schneider? SHNYE-der or SHNEE-der? And is it SHTEH-fon or steh-FON or STEE-ven or what? Apologies for bad phonetic spelling
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases - Part II