or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The WAYWT Discussion Thread - Page 6041  

post #90601 of 117677
Quote:
Originally Posted by colabear View Post

Regis I think you should kop a printed shirt from Burberry Prorsum this season. I think these would look good on you Warning: Spoiler! (Click to show)


someone wanna explain to me what's wrong with this suggestion?
post #90602 of 117677
Just picked this up at the post office. Should I keep?




Just threw it on to see how it fit. Would've put on HMMMM boots instead.
post #90603 of 117677
Keep.
post #90604 of 117677
looks veery tight, even for rick. i can't imagine it would be that comfortable in the chest. the leather is cool though
post #90605 of 117677
Quote:
Originally Posted by hendrix View Post

someone wanna explain to me what's wrong with this suggestion?

Those print shirts are Prorsum, not Raf/Margiela/Dries; therefore, they are unacceptable.
post #90606 of 117677

looks pretty damn good, I say keep

post #90607 of 117677
What I find interesting is that in the chest/back area aren't all that tight. I actually like the way the back is cut much larger than the chest. That's the biggest reason why I had to sell all of my non-MTM TOJ jackets. Back is simply too small. The sleeves do fit pretty slim and, damn, these sleeves are long!
post #90608 of 117677
keep, will stretch
post #90609 of 117677
Quote:
Originally Posted by Bam!ChairDance View Post

bows what are the jeans btw?

Uniqlo T-000 I liked em so much I bought 3 pairs
post #90610 of 117677
another vote for keep. great looking jacket.
post #90611 of 117677
Quote:
Originally Posted by GBear View Post

Just picked this up at the post office. Should I keep?



Just threw it on to see how it fit. Would've put on HMMMM boots instead.

 

Was that the one on sale lately?

 

e: nvm, found it on ebay. Damn. What size/color did you get? 

post #90612 of 117677
Looks good. Is the LG code leather pretty thin?
post #90613 of 117677
NYI first fit of yours I've really liked. Nice.
post #90614 of 117677
Quote:
Originally Posted by snake View Post

Quote:
Originally Posted by in stitches View Post

lol but frown.gif

perhaps once I get around to posting a proper fit pic satisfied.gif

Ha I don't post proper pics either. It could be two out of focus, fuzzy fits made up of any brands we want to make up
post #90615 of 117677
Quote:
Originally Posted by Teger View Post

keep, will stretch

yes, looks good and will stretch. The inner lining may take a bit of a beating in the arms, but who cares.
Quote:
Originally Posted by bows1 View Post

Uniqlo T-000 I liked em so much I bought 3 pairs

same here
Quote:
Originally Posted by Mr. Moo View Post

Looks good. Is the LG code leather pretty thin?

I think so, like glove leather.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread