or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The WAYWT Discussion Thread - Page 5525  

post #82861 of 117677
Brazzers lmao
post #82862 of 117677


I don't really wear these pieces togheter but I wanted comments on fit since I've lost about 20 pounds over the last 4 months. Sorry for bad picture!

balmain military oxford
givenchy (raw and overdyed)
black wool comon projects
post #82863 of 117677







shitty pic quality (bad lighting), but:

coat: chat c win (random yoox brand)
jeans: apc
boots: n.d.c
all the wooly bits are rag&bone (except socks, they are some Dahlgren alpaca hikers)
post #82864 of 117677
Steve, it's a bit stiffer than the cotton one but still very soft. Not itchy at all and almost too warm redface.gif

Ivwri, I sent you an Xmas card thanking you and congratulating you! Hope it got there!

Re: red sweater, I was inspired by a the arm fit a while back. Also, burgundy is pretty great with black; go to goth ninja "colour" laugh.gif

It's so cozy, been wearing it 3 days in a row so far. Thanks platypus icon_gu_b_slayer[1].gif

Yeah, I took a beating in this wonderful world of StyleForum..but it's for the best shog[1].gif
As my taste comes closer to jetdawg's (knits, side zips) my style progresses biggrin.gif
Edited by snowmanxl - 12/25/12 at 5:49pm
post #82865 of 117677

Proportions look kinda weird. Suppose it´s because the pic is very close to the mirror.

 

1000

 

Sruli recht / KVA / Odeur / Balmain / Levi´s

 

Hope everyone had a merry christmas!  smile.gif

post #82866 of 117677
Bahaha, holy shit that Brazzers photo. Thank you based god, that's all that I wanted for Christmas.
post #82867 of 117677
Quote:
Originally Posted by snowmanxl View Post

Steve, it's a bit stiffer than the cotton one but still very soft. Not itchy at all and almost too warm redface.gif
Ivwri, I sent you an Xmas card thanking you and congratulating you! Hope it got there!
Re: red sweater, I was inspired by a the arm fit a while back. Also, burgundy is pretty great with black; go to goth ninja "colour" laugh.gif
It's so cozy, been wearing it 3 days in a row so far. Thanks platypus icon_gu_b_slayer[1].gif
Yeah, I took a beating in this wonderful world of StyleForum..but it's for the best shog[1].gif
As my taste comes closer to jetdawg's (knits, side zips) my style progresses biggrin.gif

Thanks D that's flattering.

I'll have you dressing in silk socks, velvet loafers and oversize robes with throne collar shirts in the new year.
post #82868 of 117677
Quote:
Originally Posted by Lionheart Biker View Post

Proportions look kinda weird. Suppose it´s because the pic is very close to the mirror.
Warning: Spoiler! (Click to show)
1000

Sruli recht / KVA / Odeur / Balmain / Levi´s

Hope everyone had a merry christmas!  smile.gif

This is quite bad sorry man.

The bomber thing looks too small in the chest and is fitting you weird, and then the jeans don't go with it at all, and the boot tuck is way off.
post #82869 of 117677
strolling on christmas day

 

post #82870 of 117677

That Bomber just fits that way, it has some odd details. I guess you need to see IRL to get how it fits. The jeans, well, I don´t mind them, but I´m open to suggestions.  And regarding the boots, they also happen to fit that way with the jeans, because these are quite tapered. They won´t pass over the boots. Though I can see how sloppy it stacks.

post #82871 of 117677
snowman, love that purple jacket thing.

i must say, the jackets on this side of the wall are freaking awesome.
post #82872 of 117677
Well, we do have some awesome outerwear round these parts but I'm just wearing a cardigan biggrin.gif
post #82873 of 117677
lol, whatever you wanna call it, its awesome.
post #82874 of 117677
Thanks.
Awesome Patek (sold) btw. Movement is incredible icon_gu_b_slayer[1].gif
post #82875 of 117677
awe, thanks man. yeah that was the sale of my life to date. still sad to see it go though. it was beauty all around, but that movement. drool.gif
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread