or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The WAYWT Discussion Thread - Page 3158  

post #47356 of 117677
Quote:
Originally Posted by aether View Post

nah, I'm all about the stouts, porters, and IPA's all year round. It was like 75 in San Francisco but nice and sunny.

It's Stockyard Oatmeal Stout. $6 for a six pack a trader joes, can't beat it
Damn straight. I feel like Stockyard Oatmeal Stout took a big jump up in quality at some point. I wasn't that crazy about it when I first tried it maybe four years ago, but it randomly got better a year or two after that.

Really burns me that the TJ's around here can't sell beer. Damn PA liquor laws. plain.gif
post #47357 of 117677
4fRIO.jpg
Warning: Spoiler! (Click to show)
Ev4C9.jpgF4Akk.jpg


Warning: Spoiler! (Click to show)
TNukv.jpglZHfr.jpg
WARNING NSFW
post #47358 of 117677
I'd subscribe to a tumblr/thread/whatever filled with just pics of your badass dog.
post #47359 of 117677
Quote:
Originally Posted by aeglus View Post

I'd subscribe to a tumblr/thread/whatever filled with just pics of your badass dog.
iUJVI.jpg6iIlW.jpgJx4FS.jpg

this dog is a chick magnet
Edited by malakas - 7/31/11 at 10:32pm
post #47360 of 117677
Quote:
Originally Posted by gettoasty View Post

barney has size 40/42 left i think, how do those fit? j/w...i think 40 is still too big and they have no more 38. nice shirt definitely

What shirt are y'all talking about?
post #47361 of 117677
robert geller
post #47362 of 117677
Last week

AWehE.jpg

Uniqlo
Uniqlo
Guidi

150cc cute moped
post #47363 of 117677
Quote:
Originally Posted by notwithit View Post

Damn straight. I feel like Stockyard Oatmeal Stout took a big jump up in quality at some point. I wasn't that crazy about it when I first tried it maybe four years ago, but it randomly got better a year or two after that.

Really burns me that the TJ's around here can't sell beer. Damn PA liquor laws. plain.gif

Pennsylvania has more oppressive liquor laws than saudi arabia.
post #47364 of 117677
Australian shepard?
post #47365 of 117677
Quote:
Originally Posted by snake View Post

Australian shepard?

close, blue mearle border collie

i have a chocolate one too
VMW7u.jpg
Warning: Spoiler! (Click to show)
oXhT9.jpgllo.jpglll.jpglk.jpg

the chocolate one is hypnotized by the cat, literally
Edited by malakas - 8/1/11 at 7:43am
post #47366 of 117677
i like border collies, owned a bunch. neurotic tho.
post #47367 of 117677
Quote:
Originally Posted by Teger View Post

i like border collies, owned a bunch. neurotic tho.

the chocolate one is, the other one doesnt even flinch when there is thunder, very even tempered, confident and very friendly dog...have him competing in flyball, and currently training him with the frisbee
post #47368 of 117677
have you done herding with them? it's really fun
post #47369 of 117677
Quote:
Originally Posted by Teger View Post

have you done herding with them? it's really fun

i have taken them to farms that cater for herding dogs for a weekend, like a dirty weekend away

funny story, i took my dogs to the local park for a run, and 2 gay guys turned up with 2 whippets. They released there dogs off their leashes and they gave me this smirk, like ''lets see your mutts catch these''

it took 10 minutes to catch the first one and another 5 to gather in the other one. We found it cowering near the toilets whimpering as my dogs wouldnt let it move haha
post #47370 of 117677

Click to enlarge...

 

2011.08.01

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread