or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The WAYWT Discussion Thread - Page 2728  

post #40906 of 117677
Quote:
Originally Posted by snake View Post
This new balance thing needs to stop.

church.
post #40907 of 117677
Quote:
Originally Posted by Magician View Post
This is so effing good. How could anyone wanna wear J Crew when people can rock shit like this?
word although mellow also looks good
post #40908 of 117677
Quote:
Originally Posted by gettoasty View Post
nbs rarely look right on most people. i like it w/o the shoes!
post #40909 of 117677
would have looked better with indigo
post #40910 of 117677
Quote:
Originally Posted by Magician View Post
This is so effing good. How could anyone wanna wear J Crew when people can rock shit like this?
Yeah, I can't imagine why everyone doesn't just wear black jersey head to toe all the time Not even trying to diss the fit, I know he can put some nice stuff together, but isn't this one basically the goth ninja version of a tracksuit? It just seemed like an odd one to apply that comment to.
post #40911 of 117677
Look where it got the Viet Cong...
post #40912 of 117677
Quote:
Originally Posted by Working Stiff View Post
Yeah, she looks quite a bit better than me. Apparently she sings in the Canadian Opera Company.



THanks, it is Vibskov. This is the smallest size - I actually almost sized up, because the sleeves are a bit short, but decided against it. It's black in real life. 100% polyester.

Really nice sweater.
post #40913 of 117677
no offense to the poster but that looks kinda awful and costumey

Quote:
Originally Posted by Magician View Post
This is so effing good. How could anyone wanna wear J Crew when people can rock shit like this?
post #40914 of 117677
Quote:
Originally Posted by thekunk07 View Post
no offense to the poster but that looks kinda awful and costumey

Oversized euro eccentric designer look just works in urban settings IMHO. Would look weird in the Andes but not where you find "street bloggers".
post #40915 of 117677
i guess i am just sick of vampire sweatsuits
post #40916 of 117677
He's not talking about working stiff, but the sz looking one.
post #40917 of 117677
Quote:
Originally Posted by jet View Post
He's not talking about working stiff, but the sz looking one.

The Vibskov one was cool too. A little over the top and silly but the guy clearly knows it and can pull it off.

Re: Briza Birch, Just think it's great. Obviously the fact that he looks to be at a fashionable event with an attractive lady friend doesn't hurt and he looks to have a sense of humour and some confidence about the whole thing.

All of that just clicks like a motherfucker for me.
post #40918 of 117677
Quote:
Originally Posted by melonadejello View Post
... but isn't this one basically the goth ninja version of a tracksuit?
meh. doesn't feel costumey, it's pretty damn comfortable stuff to dance in. previous wawyt is work stuff, last one is stuff i like to wear when on packed, sweaty dancefloors lit by one lightbulb (threw the hoodie and the black t in the corner, and got sweaty with the tanktop on). anyways, thanks for the compliments and the hate :P
post #40919 of 117677
Vibskov opened up his first u.s store in ny last week. I'd go and buy some fun socks.
post #40920 of 117677
Quote:
Originally Posted by BrizaBirch View Post
meh. doesn't feel costumey, it's pretty damn comfortable stuff to dance in. previous wawyt is work stuff, last one is stuff i like to wear when on packed, sweaty dancefloors lit by one lightbulb (threw the hoodie and the black t in the corner, and got sweaty with the tanktop on). anyways, thanks for the compliments and the hate :P

No hate, just observations. I was criticizing Magician's comment more than the fit really
I do think I'd like it better minus the hoodie and tee though
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread