or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The WAYWT Discussion Thread - Page 2104  

post #31546 of 117670
those female black boots look rather large.

was the sneaker wearer's girl attractive?

sorry to digress the conversation but I must know.
post #31547 of 117670
thanks everyone
Quote:
Originally Posted by sq4you View Post
looks like All Saints to me. also look better than the dbss one imo. pics i took of a dude wearing them at supermarket Warning: Spoiler! (Click to show)
Quote:
Originally Posted by Nil View Post
You're like one of those creepy Japanese subway pedophiles that tries to take underskirt pictures of girls.
hahaha awesome sq. yeah they're allsaints. good enough to fulfill my zipper high top cravings that i have once every couple weeks, and they were $50! i like how they look as much as dbss etc but the quality is kinda crap. i had a pair that i broke the zipper on the first time i put it on gotta be careful. maybe less bulky than dbss but still quite chunky ps nice fit jkissi. like your color scheme
post #31548 of 117670
Quote:
Originally Posted by Nil View Post
You're like one of those creepy Japanese subway pedophiles that tries to take underskirt pictures of girls.

lol. my gf >> japanese subway girls.

i thought he was wearing DBSS's at first. that's why i took those pics. Then i asked him if they were DBSS and he went all at which point i realized he was a japanese plebe noob and was not a tru st¥le maven like everyone on SF. later on, i saw them at the store and decided they actually look a little better than the dbss "originals"


Quote:
Originally Posted by snowmanxl View Post
sneaky.
they do look very similar, maybe these are less bulky?

they are less bulky and the sole looks better. plus they come in more than 3 sizes so you don't need to look like ronald mcdonald if u dont fit one of their 3 sizes out of the box

Quote:
Originally Posted by slack tide View Post
those female black boots look rather large.

was the sneaker wearer's girl attractive?

sorry to digress the conversation but I must know.

yeah she was a pretty hot japanese girl. probably an 8 by SF standards......a 4 by mine, jet's and p2gs's standards.
post #31549 of 117670
Quote:
Originally Posted by sq4you View Post
yeah she was a pretty hot japanese girl. probably an 8 by SF standards......a 4 by mine, jet's and p2gs's standards.

You sure about that? I recall ing after reading the how would you like a girl to dress thread.
post #31550 of 117670
I look like a redneck, haha

post #31551 of 117670
Quote:
Originally Posted by Fuuma View Post
I look like a redneck, haha


do canadian rednecks usually wear delicate lavender scarves?
post #31552 of 117670
Quote:
Originally Posted by mharwitt View Post
do canadian rednecks usually wear delicate lavender scarves?
I wouldn't know. My scarf is grey if you're referring to me. (Faliero Sarti scarf+Rick Owens leather w. fox fur collar). I just like the way my hair got caught into the collar and lifted up in some sort of weird feathered mullet-like shape. Since this is NA some girl had to say I looked like Gainsbourg/Olivier Zahm/insert french suspicious but trendy character who hardly washes. wait: this one is also FS but indeed lavender, in fact a much deeper colour than that night photo would indicate.
post #31553 of 117670
it's very pretty
post #31554 of 117670
Quote:
Originally Posted by mharwitt View Post
it's very pretty

If this was the CE I'd call you out on propagating the gay agenda and you'd retort I look like a nazi-birther. Even people talking about dope luxe sneakers have more civility than peeps talking bout politics.
post #31555 of 117670
Quote:
Originally Posted by Fuuma View Post
wait: this one is also FS but indeed lavender, in fact a much deeper colour than that night photo would indicate.

I have seen that lavender scarf in your other pics and wished I could find one like it.
post #31556 of 117670
Quote:
Originally Posted by Fuuma View Post
I look like a redneck, haha


scarf matches the longsleeve-whatever-you-are-wearing underneath?
post #31557 of 117670
Quote:
Originally Posted by Fuuma View Post
If this was the CE I'd call you out on propagating the gay agenda and you'd retort I look like a nazi-birther. Even people talking about dope luxe sneakers have more civility than peeps talking bout politics.
lol, did you just call SW&D "civil?"
post #31558 of 117670
Quote:
Originally Posted by sq4you View Post
scarf matches the longsleeve-whatever-you-are–wearing underneath?
Sweater is pink, scarf is lavender, pic make them look the same. mharwitt: relatively speaking. Hell DT is better than the CE right now with Charley, Meister, shibbel, AF, ataturk, peanutlawyer and whoever fucking up every thread they post in. I used to make these long-winded, carefully worded posts now I'm just like "this shit sucks, you suck, sucksucksuck!"
post #31559 of 117670
Quote:
Originally Posted by Fuuma View Post
I look like a redneck, haha

did not like the fabric of the scarf, but that's a matter of taste. But your jacket looks very interesting.
post #31560 of 117670
Quote:
Originally Posted by JKISSI View Post
\tLL Bean Signature gray flannel blazer (2 button)
\tLevis Type 2 Ttrucker jacket
\tJ.Crew utility shirt
\tLL Bean Signature gray flannel trousers
\tJ.Crew leather gloves
\tAaron pocket square
\tUniqlo socks
\tVintage basket weave monk strap shoe (eBay)

JKISSI, this looks fantastic. You rock the jean jacket + suit look way better than the J. Crew models. I gotta ask though, what's with the length of the pants? It looks good, but I feel like that renders the suit impractical in some situations? No?

Quote:
Originally Posted by snowmanxl View Post
cuffs look good and sturdy. really like the painting behind you, the distressed(?) canvas compliments the painting style. do you work at a gallery of some sort??

Yeah, I really like that fit too. Like the art more. Do tell.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread