or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The WAYWT Discussion Thread - Page 1755  

post #26311 of 117668
Quote:
Originally Posted by BubblyMasquerade View Post
+1 million. damn it feels good to be a gangsta.

honestly though, all these fashun forums seem to be rife with awkward (read: ugly) looking azns (no racial, i'm half, but not uglee) in their teens that can't quite afford college yet kop all their expensive clothes with their grant/loan money.

+1
post #26312 of 117668
Aren't you an awkward Asian, bluemagic? I remember strange grandpa steeze from you. No beef.
post #26313 of 117668
Yup.
post #26314 of 117668
Quote:
Originally Posted by bluemagic View Post
Yup.

yeah but you don't live past your means..




I THOT AZNS WERE SUUPOSD TO B GEWD AT MATHZ
post #26315 of 117668
Berlin makes me remember why I love clothes.
post #26316 of 117668
Raining monkeys in Brooklyn today...waiting for the WWof the W.



post #26317 of 117668
cardigan looks kind of strange in that photo, but otherwise one of my favs from you nyr!
post #26318 of 117668
Being a school teacher I could see being good for wardrobe. For me, at least. Anything I would wear on a Monday morning to school, I would feel fine in on a Saturday morning as well.
post #26319 of 117668
some boring shit
post #26320 of 117668
looking good again NYR. Who makes the OCBD? The collar looks more spread than the usual BB. Still has a great roll, and the wider spread means the edges of the collar line up with your cardi there -- nice touch. shoes are great too.
post #26321 of 117668
i think NYR is starting to get the hang of this SWD business
post #26322 of 117668
black and gray and black and gray and black and gray and black

post #26323 of 117668
Quote:
Originally Posted by NewYorkRanger View Post

I want your shoe collection.
post #26324 of 117668
Quote:
Originally Posted by Nil View Post
For real. Do they have a different kind of Penguin in Deutschland?
I don't know for sure but they do have a director of product development in London for the european market and I know he goes to New York and picks out the styles they want to present in europe. The cuts have definitely gotten better though.
post #26325 of 117668
Quote:
Originally Posted by lmaozedong View Post
cardigan looks kind of strange in that photo, but otherwise one of my favs from you nyr!

Cheers lmao

Quote:
Originally Posted by slack tide View Post
Being a school teacher I could see being good for wardrobe. For me, at least. Anything I would wear on a Monday morning to school, I would feel fine in on a Saturday morning as well.

Thats one of the things I LOVE about my job...I could dress up in a serious business suit one day, and jeans and a hoodie another, and no one would blink an eye...great if you like to mix things up, allows the whole spectrum.

Quote:
Originally Posted by StanleyVanBuren View Post
looking good again NYR.

Who makes the OCBD? The collar looks more spread than the usual BB. Still has a great roll, and the wider spread means the edges of the collar line up with your cardi there -- nice touch.

shoes are great too.

Cheers SVB

Quote:
Originally Posted by softy View Post
i think NYR is starting to get the hang of this SWD business

and then will come a fit that will make you...

Quote:
Originally Posted by johnH123 View Post
I want your shoe collection.

Took LOTS of time...
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread