or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The WAYWT Discussion Thread - Page 1495  

post #22411 of 117677
Quote:
Originally Posted by thekunk07 View Post
nope, too ridiculous even for me.

i was gonna say, not really the proportions you go for: In your fits you like long torso, short legs. A bolero is the opposite
post #22412 of 117677
Shit, if anyone sees a blue bolero in 52 let me know. Somehow I think it would be pretty fun to wear
post #22413 of 117677


going to see Japandroids tonight (opening for the walkmen, but im more excited for japandroids really), and it has me in the mood to wear something dark/grungey

helmut lang shirt
nsf t
apc jeans
bikkembergs boots
post #22414 of 117677
I think they are his RMW's

[quote=ThomasoAIK;3020619]My first pair of rmw's arrived today. Kinda like them and they fit pretty god but they are a bit to pointy for my taste. Thinking about selling them and order a pair with the medium round toe instead.
post #22415 of 117677
^Sorry guys....I meant to answer Goo79's question about ThomasoAIK's boots.....Noob
Quote:
Originally Posted by G0079 View Post
Are those cowboy boots?
post #22416 of 117677
Cool, thanks for the answer.
post #22417 of 117677
Another rainy day in LA.
Engineered Garments Norfolk Jacket
J.Crew Fair Isle Sweater
Iron Heart 634S
Alden AF53

post #22418 of 117677
Quote:
Originally Posted by Morgan View Post
Another rainy day in LA. Engineered Garments Norfolk Jacket J.Crew Fair Isle Sweater Iron Heart 634S Alden AF53
I like this a lot - something I would wear. The jeans could be slimmer below the knee, but that's a nitpick.
post #22419 of 117677
Cuff them again, see what happens.
post #22420 of 117677
Yeah, the Iron Hearts are definitely my widest-leg jeans. I was vacillating between one and two rolls on the cuff - two definitely makes for a cleaner look, but also rides up above the top of my boots when I sit.
post #22421 of 117677


flats no vis
i think i need a short boot or "booties" as they like to call them
also the coat is poofy im not that rotund irl.
post #22422 of 117677
right on time for sgt pepper pic
post #22423 of 117677
Thread Starter 
Yeah I don't know about that coat shellshock, does add a few hundred lbs.
post #22424 of 117677
Quote:
Originally Posted by fuji View Post



Bad lighting. Had the sides of my head shaved pretty much to the skin, but you can't really see it.

Who makes the trench and bag?

And... are you sure you've been working out?
post #22425 of 117677
I'm new to SF, but wanted to start postin' and seeing everyone else's fashion sense and widen my own... anyways i'll start with what i wore today... I'm a noob for this thread so don't start the hate quite yet .. hahah
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The WAYWT Discussion Thread