or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The New Official Wolf vs. Goat Thread
New Posts  All Forums:Forum Nav:

The New Official Wolf vs. Goat Thread - Page 747

post #11191 of 15408

haha I just came on here to ask the same thing.  Mauro, can you update the size chart to add the justin/predator?

post #11192 of 15408
mauro i hope that you have someone helping you answer those questions. if you're on your own typing.....holy shit...
post #11193 of 15408
Predator is the slim fit.
post #11194 of 15408
This is how I am imagining Mauro right now.



Every 1 response from Mauro, 3 new questions pop up. Hurry up answer my question! sly.gif
post #11195 of 15408
So newsletter drops when my figgin' service provider has email/voice temporarily unavailable ffffuuuu.gif

Can some kind soul please PM me the direct newsletter link? I would be most grateful!
post #11196 of 15408
Sweats didn't drop did they? I didn't get a newsletter yet, but don't wanna bug Mauro during the AMA ^_^
post #11197 of 15408
Quote:
Originally Posted by Tigerprawn View Post

Sweats didn't drop did they? I didn't get a newsletter yet, but don't wanna bug Mauro during the AMA ^_^

no sweats yet

post #11198 of 15408

suits, chinos, and flannels

post #11199 of 15408
^ Thanks for the confirmation
post #11200 of 15408
Mauro you are a soldier for answering all those questions. Can't think of a question to ask that you didn't already answer so I will upvote everything you post lol...
post #11201 of 15408


Wine overdye today. Crappy pic yes. Mimicing PaulyChase's gym shots
post #11202 of 15408
Quote:
Originally Posted by Mauro View Post

Love it, Rob. I am really happy to have you in our little community.

Glad to be here bro! Its brands like you guys that are the lifeblood of the up and coming American menswear market (which I hope Yellow Hook can soon join).
post #11203 of 15408
Wow... Mauro actually answered EVERY SINGLE question in the thread, going 3 hours overtime. cheers.gif
post #11204 of 15408
I'm not up on Reddit, would someone mind posting a link?

And also, dig on the multi-colored flannel in the newsletter. Would anyone else want an AD or BD in the currently out Gitman white/black buffalo check fabric with specks of color?
post #11205 of 15408
Quote:
Originally Posted by PartagasIV View Post

I'm not up on Reddit, would someone mind posting a link?

And also, dig on the multi-colored flannel in the newsletter. Would anyone else want an AD or BD in the currently out Gitman white/black buffalo check fabric with specks of color?

http://www.reddit.com/r/malefashionadvice/comments/1qjo95/hello_reddit_i_am_mauro_farinelli_designer_of/
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › The New Official Wolf vs. Goat Thread