or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › SNS Herning- fits?
New Posts  All Forums:Forum Nav:

SNS Herning- fits? - Page 176

post #2626 of 4926
Have you called? Sometimes USPS fucks up, happened to me before. Ended up being delivered next day.
post #2627 of 4926
Quote:
Originally Posted by althanis View Post


Are they allowed to just leave shit at your door?

depends on where you live. For me, USPS always left a peach notice or left package with a neighbor if im not home.

With UPS, if it's delivered to my house, they will leave it at the backdoor. If delivered to apartment, they try to get a neighbor to hold it for you or leave a notice

post #2628 of 4926

depends if the sender required sig

post #2629 of 4926

Love my mailman, dude has rescued so many packages that were shipped to incomplete/incorrect addresses, you should also sign up for UPS my choice, I get emails giving me windows for delivery and I can request to have a package held at any office.

post #2630 of 4926
Quote:
Originally Posted by Caveat View Post

I haven't checked SNS either but yeah that seems to be across the board.

I did before I posted that Mohawk note. Unionmade SNS prices are inline w/ almost all other domestic online retailers.
post #2631 of 4926
Just got purple fisherman from Dot via Fedex. Got hit 72 CAD duty and fees on 130 Euro purchase. haha no saving here ffffuuuu.gif
post #2632 of 4926

Fedex to Canada from overseas = automatic tax + duties / brokerage or they're not doing their jobs right.

post #2633 of 4926
Quote:
Originally Posted by sungmineyo View Post

Just got purple fisherman from Dot via Fedex. Got hit 72 CAD duty and fees on 130 Euro purchase. haha no saving here ffffuuuu.gif

How long did it take to ship/when did you order it? I have one coming from there, too.
post #2634 of 4926
Quote:
Originally Posted by Dbear View Post

depends if the sender required sig

Only required over $250 for ebay purchases
post #2635 of 4926
Quote:
Originally Posted by rennavate View Post

How long did it take to ship/when did you order it? I have one coming from there, too.
Ordered Sunday. Got it today haha pretty quick process.

Edit: It fedex's fault. their customer service is great
Edited by sungmineyo - 12/13/12 at 8:25am
post #2636 of 4926

700

 

Medium Navy Stark just arrived arrived 5 minutes ago!! Fits great, was scared I was gonna have to go up to the large after how tiny the small was.  I'll get dimensions and a buttoned up pic later if anyone is interested....feels about 4inches longer in the sleeves (I have to cuff them now) and I would say about 3-4inches longer overall. 


Edited by CelliniEVO - 12/12/12 at 6:07pm
post #2637 of 4926
Quote:
Originally Posted by sungmineyo View Post

Ordered Sunday. Got it today haha pretty quick process but never going to order from them again

Yeah but not their fault; blame Fedex, if anyone.

Mine shipped out on Monday, hopefully I get mine tomorrow or Friday.

What size you get/how it work out for you? And pics!
post #2638 of 4926
two part q

(1) which color ways are new for fall/winter 2012? I've seen the purple melange, triple blue and green mixes. any others I'm missing?
(2) particularly interested in the fisherman zip. in which of the new color ways was it made and where can I find it (particularly on sale)? likely size xl, as I'm an xl in last season's stark (6-3, 215, 45" chest for reference).
post #2639 of 4926
Quote:
Originally Posted by CelliniEVO View Post



Medium Navy Stark just arrived arrived 5 minutes ago!! Fits great, was scared I was gonna have to go up to the large after how tiny the small was.  I'll get dimensions and a buttoned up pic later if anyone is interested....feels about 4inches longer in the sleeves (I have to cuff them now) and I would say about 3-4inches longer overall. 

Fits great! Looks similar to how the medium fits me aswell. Btw sorry I didn't give you measurements before it arrived, I forgot! shog[1].gif

Quote:
Originally Posted by superego View Post

two part q
(1) which color ways are new for fall/winter 2012? I've seen the purple melange, triple blue and green mixes. any others I'm missing?
(2) particularly interested in the fisherman zip. in which of the new color ways was it made and where can I find it (particularly on sale)? likely size xl, as I'm an xl in last season's stark (6-3, 215, 45" chest for reference).

1) I believe Concrete is a new one too.
post #2640 of 4926
Quote:
Originally Posted by rennavate View Post

Yeah but not their fault; blame Fedex, if anyone.
Mine shipped out on Monday, hopefully I get mine tomorrow or Friday.
What size you get/how it work out for you? And pics!

Yeah I agree.It is fedex not their fault. I still think their customer service is great I got small and I will post fit pic this weekend with my other sns sweaters if I have time!
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › SNS Herning- fits?