or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Recent purchases - Page 425  

post #6361 of 14525
APC Oxford and APC sneakers from South Willard
post #6362 of 14525
Quote:
Originally Posted by keykoo View Post
The coats actually Sheepskin. I'm not sure if PETA is against that as well...

I just assume that Peta hates everything.
post #6363 of 14525
Yohji Yamamoto "cargo" pants

Jil Sander "cargo" pants
post #6364 of 14525
^nice pickup. i think, btw, it's safe to say, that seven is not getting any raf.
post #6365 of 14525
Quote:
Originally Posted by Teger View Post
APC Oxford and APC sneakers from South Willard

Are you talking about the white button down in size L?
post #6366 of 14525


RL Sullivans from GHV on eBay for $140.
post #6367 of 14525
Quote:
Originally Posted by jet View Post
Are you talking about the white button down in size L?

No, I got the green one. I was going to get the white one but someone bought it before me
post #6368 of 14525
What size are you talkin about yo?
post #6369 of 14525
NdG classic raw jeans bought through fellow forum member. I really like the denim on these and they're breaking in nicely already.
post #6370 of 14525
Quote:
Originally Posted by jet View Post
What size are you talkin about yo?

Large
post #6371 of 14525
Shit so the white large is gone? Too lazy to call
post #6372 of 14525
Quote:
Originally Posted by thekunk07 View Post
^nice pickup. i think, btw, it's safe to say, that seven is not getting any raf.

I know. :*(
post #6373 of 14525
Quote:
Originally Posted by jet View Post
Shit so the white large is gone? Too lazy to call

Yea pretty sure. I'm kinda glad that I didn't get it in the end, I dunno if I would've liked the micro collar
post #6374 of 14525
Quote:
Originally Posted by Tooch4321 View Post
Steven Alan Mariner Pea Coat
BoO Plum End Shirt
BoO Multi-Ticking Shirt
BoO Blue Oxford
PS Socks

hey what do you think of the peacoat? i am considering getting it
post #6375 of 14525
Quote:
Originally Posted by jet View Post
Shit so the white large is gone? Too lazy to call

yeah i planned on buying it.
but guess not.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases