or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Recent purchases - Page 370  

post #5536 of 14525
Quote:
Originally Posted by whodini View Post
MJ Friday's, dick.

Let's go next month. Jack Daniel's bbq wings on me!

Nah man, Furaibo or Kyochon for chicken wings. I ain't messing with Friday's. Chili's is better anyway.
post #5537 of 14525


























post #5538 of 14525
^^^Damn nice haul this season so far Robin! How's the rainslicker? I've been thinking about picking a yellow raincoat up for a while.
post #5539 of 14525
oh shiiiet that's a lot of nice outerwear. damn. i'm jealous.
post #5540 of 14525
Jil Sander wool/cashmere v-neck sweater Jil Sander wool/cashmere beanie Jil Sander navy dress shirt Jil Sander jeans Raf Simons x Fred Perry black sheen wool pants
post #5541 of 14525
I'm surprised eg made a belted shawl collar knit coat, nice man I was looking at the geller.
post #5542 of 14525
Quote:
Originally Posted by timpoblete View Post
How's the rainslicker? I've been thinking about picking a yellow raincoat up for a while.
It's pretty good, and fits nicely. I'd wait until an online sale to get one though.

Quote:
Originally Posted by SoCal2NYC
Raf Simons x Fred Perry black sheen wool pants
Where did you get those from? I'm assuming they only come in black?

Quote:
Originally Posted by jet
I'm surprised eg made a belted shawl collar knit coat, nice man I was looking at the geller.
It seems like a lot of people are doing belted cardigans this season. There's a number (n)ine one that I really like, but is like $2k.
post #5543 of 14525
Quote:
Originally Posted by robin View Post
A lot of nice stuff
Very nice pick ups!
post #5544 of 14525
Quote:
Originally Posted by robin View Post

Where did you get those from? I'm assuming they only come in black?

Co-Op. Yup.
post #5545 of 14525
robin, I like the stuff a lot, but those ties would seem to be inherently casual in their material choice, without the back-sweat pressed look.
post #5546 of 14525
Robin do I spot a J Crew deck jacket? Bought the same one myself.
post #5547 of 14525
Peacoat details, Robin?
post #5548 of 14525
Robin, why do you need so much outerwear? haha I picked up the Raf jacket that Socal got before I did and a BoO Prince of Wales shirt this last week.
post #5549 of 14525
Quote:
Originally Posted by robin View Post

The trilby looks nice.
post #5550 of 14525
Quote:
Originally Posted by airportlobby View Post
Peacoat details, Robin?
Woolrich Woolen Mills, very warm and heavy. http://www.shopjake.com/index.php?pa...roduct_ID=3660
Quote:
Originally Posted by keykoo
Robin, why do you need so much outerwear? haha
Variety I guess, plus I also walk everywhere so good outwear (and shoes) is important during the colder/wetter months. There are some other types of jackets that I'm still missing from my wardrobe, but I'll wait on those until later.
Quote:
Originally Posted by teger
Robin do I spot a J Crew deck jacket?
Yes. I like it mostly, but my only complaint with it is the light fabric they used, it really should have been something sturdier.
Quote:
Originally Posted by Willsw
robin, I like the stuff a lot, but those ties would seem to be inherently casual in their material choice, without the back-sweat pressed look.
Yeah, they're definitely very casual. Engineered Garments used the same fabrics that they used to make their shirts to also make their neckwear and scarves. The bow tie is a soft fuzzy flannel fabric.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Recent purchases