or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Random fashion thoughts
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Random fashion thoughts - Page 6665  

post #99961 of 109053
... Or both.
post #99962 of 109053
Quote:
Originally Posted by Synthese View Post

this kinda thing. google search will show either dads or hipsters wearing them

m6gPbqA7Lf66X9IpUZR-VpQ.jpg

Instant 1970's Football Manager smile.gif
post #99963 of 109053
Holy crap kill it with fire
post #99964 of 109053
Obviously you troglodytes don't understand true, timeless, classic style.
post #99965 of 109053
This isn't gauche at all.
Quote:
Originally Posted by jet View Post

I will sell you my ysl for 9k.
post #99966 of 109053
This belstaff is amazing.

post #99967 of 109053
Quote:
Originally Posted by ridethecliche View Post

Ugh. Call paypal asap. 

I sent them my mailing receipt with tracking. Will give them a later.

---

On the topic shearlings, I have no clue about the quality, but I've always liked this Yigal Azrouel.

post #99968 of 109053
Quote:
Originally Posted by smashwindow View Post

This isn't gauche at all.

i see what you did there
post #99969 of 109053
why does this guy look so familiar does he post here

post #99970 of 109053
I have it, makes me feel like I'm in a post apocalyptic world.
Quote:
Originally Posted by BBSLM View Post

I sent them my mailing receipt with tracking. Will give them a later.

---



On the topic shearlings, I have no clue about the quality, but I've always liked this Yigal Azrouel.

post #99971 of 109053
ysl-shearling-bomber-408_385x385.jpg

haven't had a chance to wear it like half of my shit lol

that belstaff seems nice
post #99972 of 109053
Received my boro fabric today. Hot damn so awesome, and I can't wait to line some jackets with this. Will try to post pics at some point.
post #99973 of 109053
yeah, please do. would love to see it. where'd you buy the boro from? I've looked into buying some from various places, not for clothing but just for the house or something. haven't really gone through with it yet. can get pretty expensive.
post #99974 of 109053
Quote:
Originally Posted by pickpackpockpuck View Post

yeah, please do. would love to see it. where'd you buy the boro from? I've looked into buying some from various places, not for clothing but just for the house or something. haven't really gone through with it yet. can get pretty expensive.

Shibui in NYC. They just closed up on the 15th, and are seeking a new store location. One potential spot in NY, and another in AZ (surprisingly). Don't really know why they're losing their current location, but it's sad to hear they're going through such troubles

In any case, their move means that a lot of stuff is being sold at discount. The original price for this fabric was $900. No idea if that's inflated or not, but I paid $525.

Kimonoboy has some nice stuff too, but their prices are high, and from my impression, it seems like they really saturate the colors in their photos to up the appeal. I'd be slightly careful.

http://www.kimonoboy.com/catalog.html?category=boro
post #99975 of 109053
Quote:
Originally Posted by ManofKent View Post
Instant 1970's Football Manager smile.gif

Some Joe Namath style right there.

New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
This thread is locked  
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Random fashion thoughts