or Connect
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Random fashion thoughts
New Posts  All Forums:Forum Nav:

Random fashion thoughts - Page 2278

post #34156 of 103609
ok, so this is one of the happiest days ive had in the last few months cuz I realized my favorite MMO planetside is coming out with a sequel this quarter.

lol /NEEERD
post #34157 of 103609
planetside was only good in free beta HTH
post #34158 of 103609
no teger...you CANT ruin this for me!!!!!!111
post #34159 of 103609
it was a fun game in beta but i don't think that mmo fps will ever really be a thing
post #34160 of 103609
Teger: dreamcrusher.
post #34161 of 103609
Quote:
Originally Posted by Teger View Post
it was a fun game in beta but i don't think that mmo fps will ever really be a thing

as long as it keeps the amount of subscribers around before the expansion came out im set. I don't care if it doesn't get to WoW population levels, that would be kinda ridiculous if it did.
post #34162 of 103609
j/w but anyone on gilt going to buy grenson? if so how are you sizing them? tts? (noticed the tricker thread just now, delay kop for them instead?)
post #34163 of 103609
Quote:
Originally Posted by BlackToothedGrin View Post
Japanese people who live the american lifestyle get american cancers: breast, prostate, colon, etc. Stomach cancer is not a concern like it is in asia. This shows that behavior is more important than genetics in cancer formation.

Hendrix, please give or link a good rebuttal to the china study if you have one. I'd love to read it.

http://www.cholesterol-and-health.com/China-Study.html

http://rawfoodsos.com/2010/07/07/the...act-or-fallac/

http://www.sciencebasedmedicine.org/?p=385

obviously none of them are from reputable sources, but if it helps they link references and actually take a look at the data published in the china study
post #34164 of 103609
I dunno.. I think it's doable. Planetside just ran like shit for most of its prime period. I dunno how it runs nowadays, but it was awful to start.
post #34165 of 103609
btw to all the mmo people abraxis is probably the best mmo player who posts on the site
post #34166 of 103609
yah, it did but it was smoothed out eventually. Same with Galaxies...I don't even remember how many times the server crashed in the early days. Was so unstable. Even WoW was turbulent in the beginning. also, no offense to abraxis, but what does "best MMO player" even translate to, nowadays? there is hardly any skill involved in any of them. They are all built upon simple time-consumption.
post #34167 of 103609
I still play FFXI.
post #34168 of 103609
Quote:
Originally Posted by Lane View Post
yah, it did but it was smoothed out eventually. Same with Galaxies...I don't even remember how many times the server crashed in the early days. Was so unstable. Even WoW was turbulent in the beginning.


also, no offense to abraxis, but what does "best MMO player" even translate to, nowadays? there is hardly any skill involved in any of them. They are all built upon simple time-consumption.

Competative WoW arena players would probably dissagree with you there
post #34169 of 103609
Quote:
Originally Posted by Fuuma View Post
If you're standing beside me with your mouth 2 inches from mine and aspiring the smoke I release than yeah, you have a point, I'll also take out my cig on your nose for invading my personal space.

Dude if you're standing directly next to someone in line for a bus -- and I do this every morning -- if someone exhales right next to you, unless the wind is blowing opposite or you hold your breathe, you're breathing that shit in. Stop taking it as a personal attack just because you smoke.
post #34170 of 103609
Quote:
Originally Posted by sdx View Post
Competative WoW arena players would probably dissagree with you there

I used to play WoW seriously for years. Got the Glad title 3 seasons in a row. Haven't played in a while once I realized video games are a waste of time.
New Posts  All Forums:Forum Nav:
  Return Home
  Back to Forum: Streetwear and Denim
Styleforum › Forums › Men's Style › Streetwear and Denim › Random fashion thoughts