or Connect
New Posts  All Forums:

Posts by e0d9n0b5

prawnz good shit rest of you looking kinda fkn goofy lately, shape up. i know its getting colder out but y'all still need to chill.
within a year this dude will be king of waywt, you heard it here first
yup, but wheres the ktz kong i kno &luv?
good shit
cool guy who used to post on sufu had a trove suit and some other stuff and i always really liked the look of it.
y'all fuckin nerds are just jealous of fuji's bicep vein!
polos are cool cya nerds
its a complimentlook into a military surplus one with the straps around the middle for shells >: ]
can't think of anybody who would be better suited to a bucket hat than you
nah its cus i never really like k$ fits but that one looks nice 2 me =]
New Posts  All Forums: