or Connect
New Posts  All Forums:

Posts by Brothersport

yes the lakers should probably wait as long as possible. because that went really well for them last year, when they missed out on stan van and steve kerr. really shortsighted to think that the lakers are just vying against the currently coachless teams for thibs. there's also a decent chance thibs takes a year off and is 1st in line for the best coaching vacancy next year.
sure and it's a fluid situation, but gentry was a good choice and thibs is an upper-tier coach i'd say. dunno what the market is going to look like next year. i hope for their fans' sakes that they don't actually want to keep byron scott.
you think so? i really disagree; lakers have gotten superstar FAs since canadians invented basketball. i dunno why they're wasting their time w/ scott. even if you say this year doesn't matter cuz kobe's making bank and nobody wants to play w/ him, that doesn't preclude you from locking up a good coach.
so many decent-good coaches on the market and the lakers and knicks stickin with byron scott and derek fisher heehhehehehehhehe
addendum: an "injury expert" posted this:http://instreetclothes.com/2015/05/30/understanding-the-nba-concussion-policy/
he will most likely be fine to return. i don't remember a regular season concussion ever costing a player more than 1-2 games in the past year or so. there is a chance this one's recovery takes longer cuz it was a violent hit. i'd say 50% of nfl players w/ concussions come back in a week, some miss 1 game.
this game is ugly af and wont end. wtf happened to iguodala from the ft line mang. did you know he shot 82% from the line in his 3rd season? harden with an all-time worst performance, jesus. terry is the only one to come to play all game tonight. edit: forgot about ariza. ariza always comes to play and never gets any credit.
omfg terry broke the FUCK out of curry's ankles and harden has 11 turnovers who is this "harden" guy give the ball to the dude w/ the LOB tattooed on his bicep
hah, rockets are def the heels. everyone hates dwight and he is giving this game his all but he's picked up a potentially suspendible tech and he's straight yelling at his teammates 2x/quarter. the team is amazing tho. literally every time the warriors make a highlight play to get the crowd into it the rockets make one right back. harden is having the worst game ever and somehow jason terry is keeping them in it.
lol klay just picked up his 5th w/ 9 min left in the 3rd on a hack of a driving harden. harden made sure to point him out as the culprit. warriors fans heated about calls when their players are hacking howard and harden left and right. not the refs faults youre foul-prone tonight. they've actually missed some calls a couple calls on gsw too. hahaha as i type this the refs gave harden a drawn charge on D when it shoulda been a block.
New Posts  All Forums: